Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Görev ve Sorumluluklar

  • Yöneticinin ofis düzeninin sağlanması ve günlük temizlik ihtiyaçlarının takibi
  • Toplantı öncesi ve sonrası çay/kahve ikramlarının yapılması
  • Masa düzeni, evrakların toparlanması ve ofis içi genel düzenin korunması
  • Gelen misafirlerin karşılanması ve yönlendirilmesi
  • Gerekli durumlarda yöneticinin ajandasının takibi ve hatırlatmaların yapılması
  • Ofis içi iletişimi destekleyici görevlerde bulunulması
 
Nitelik ve Beceriler
 

Adaydan Beklentilerimiz

  • Benzer pozisyonda deneyim sahibi olmak tercih sebebidir
  • Temizliğe, düzene ve kişisel bakıma özen gösteren
  • Güler yüzlü, iletişimi kuvvetli ve çözüm odaklı
  • İş takibi güçlü, sorumluluk sahibi ve güvenilir
  • İstanbul Avrupa/Anadolu Yakası’nda ikamet eden veya ulaşım sorunu olmayan
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı 1 Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025