İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Konuk şlikayetlerini ve isteklerini qozmek,
Konuk|ardan ge|en tüm soruları veverimIi biçimde cevap|andtrarak memnuniyeti saoğamak,
Konuk ihtiyaçlarına karrşılık vermek, konuk tarafrndan dile getirilmemiş ihtiyaç ve rahatstzltklart onceden
belirleyebilmek,
. Konuk iliskileri bölümünün her an misafir ihtiyaç ve isteklerine cevap verebilecek şekilde hazrr bulunmasını
saglamak,
Konuklarrn problem ve 5ikayetlerinin qoziimlenmesi,
Odalara konulacak set up'lar, hediye ve ozel isteklerin takibini yaparak konuk girişinden once
tamamlandığından emin olmak,
Konuk anketleri diizenlemek,
Gelen konuklarr karşılamak ve memnun bir gekilde otelden ayrılmalarını sağlamak.
Arapça ve ingilizce bilmek
6 gün çalışma 1 g0n izin, 07:00-15:00 , 15:00-23:00 ve 09:00-17:00 saatlerinde vardiyalı çalışma mevcuttur.
Kira yardımı-2500-yemek-servis
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Misafir İlişkileri Görevlisi (Guest Relations Officer)
|
Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|