İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
• Çağrı merkezi veya müşteri temsilciliği alanında deneyim
• Diksiyonu düzgün
• Kurumsal temsil yeteneği ve iletişim becerileri güçlü
• Takım çalışmasına yatkın, disiplinli ve sorumluluk sahibi
• Bayan
• Tercihen ilgili bölüm mezunu, En az 2 Yıllık Önlisans Mezunu
• Tam zamanlı
***İŞKUR sisteminden ilana başvurunuzu yaptıktan sonra, aşağıda belirtilen numaradan randevu alarak görüşmeye gidebilir veya seref.han@hanhukuk.org adresine mail üzerinden fotoğraflı özgeçmişinizi gönderebilirsiniz. ***
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
BÜRO HİZMETLERİ
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Elemanı
|
Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|