Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

•            Çağrı merkezi veya müşteri temsilciliği alanında deneyim

•            Diksiyonu düzgün

•            Kurumsal temsil yeteneği ve iletişim becerileri güçlü

•            Takım çalışmasına yatkın, disiplinli ve sorumluluk sahibi

•            Bayan

•           Tercihen ilgili bölüm mezunu, En az 2 Yıllık Önlisans Mezunu

•            Tam zamanlı

***İŞKUR sisteminden ilana başvurunuzu yaptıktan sonra, aşağıda belirtilen numaradan  randevu alarak görüşmeye gidebilir veya seref.han@hanhukuk.org adresine mail üzerinden fotoğraflı özgeçmişinizi gönderebilirsiniz. ***

 
Nitelik ve Beceriler
 

BÜRO HİZMETLERİ

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Elemanı Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Önlisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025