Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Bilgi Teknolojileri konusunda faaliyet gösteren şirketimiz için ofis süreçlerini yönetecek OFIS ASİSTANI elemanı aramaktayız. İstanbul Pendik/Esenyalı bölgesinde Varyap Plaza'da bulunan ofisimiz için şirketimizin idari ve ofis yönetiminde çalışabilecek Satış Destek  / Ofis Asistanı aranmaktadır. Başvuracak adayların bu pozisyonda minimum 2 yıl SATIŞ DESTEK ve OFIS ASİSTANI tecrübesi olması gerekmektedir.

Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz.

 

  • Müşteri ve yönetici randevuları organize edebilecek, 
  • Ofis çalışma gün/saatleri haftaiçi 08.15 - 17.45 ( Ptesi-Cuma) çalışabilecek
  • Satış ekibine destek olarak günlük toplantı organizasyonunlarını gerçekleştirmek ve kaydı oluşturmak
  • Bilgisayar kullanabilen, resmi yazışmaları yapabilecek, MS Office programları konusunda tecrübeli,
  • Ofis çağrıları cevaplamak, mesajları not almak ve yazışmaları yönetmek,
  • Diksiyonu düzgün, prezantabl ve görünümüne özen gösteren
  • Ofis idari işlerini ve genel sekreterya süreçlerini yürütebilme
  • İstanbul Pendik Varyap Plaza'da bulunan ofis açılış-kapanışını gerçekleştirebilecek,

Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz. Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz.

Not : Sadece SATIŞ DESTEK & OFİS ASİSTANI konusunda tecrübeli ve belirten özelliklere sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.

 
Nitelik ve Beceriler
 

Bilgi Teknolojileri konusunda faaliyet gösteren şirketimiz için ofis süreçlerini yönetecek OFIS ASİSTANI elemanı aramaktayız. İstanbul Pendik/Esenyalı bölgesinde Varyap Plaza'da bulunan ofisimiz için şirketimizin idari ve ofis yönetiminde çalışabilecek Satış Destek  / Ofis Asistanı aranmaktadır. Başvuracak adayların bu pozisyonda minimum 2 yıl SATIŞ DESTEK ve OFIS ASİSTANI tecrübesi olması gerekmektedir.

Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz.

 

  • Müşteri ve yönetici randevuları organize edebilecek, 
  • Ofis çalışma gün/saatleri haftaiçi 08.15 - 17.45 ( Ptesi-Cuma) çalışabilecek
  • Satış ekibine destek olarak günlük toplantı organizasyonunlarını gerçekleştirmek ve kaydı oluşturmak
  • Bilgisayar kullanabilen, resmi yazışmaları yapabilecek, MS Office programları konusunda tecrübeli,
  • Ofis çağrıları cevaplamak, mesajları not almak ve yazışmaları yönetmek,
  • Diksiyonu düzgün, prezantabl ve görünümüne özen gösteren
  • Ofis idari işlerini ve genel sekreterya süreçlerini yürütebilme
  • İstanbul Pendik Varyap Plaza'da bulunan ofis açılış-kapanışını gerçekleştirebilecek,

Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz. Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz.

Not : Sadece SATIŞ DESTEK & OFİS ASİSTANI konusunda tecrübeli ve belirten özelliklere sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Sekreter 3 Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Doktora

Türkiye İş Kurumu © 2025