İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Bilgi Teknolojileri konusunda faaliyet gösteren şirketimiz için ofis süreçlerini yönetecek OFIS ASİSTANI elemanı aramaktayız. İstanbul Pendik/Esenyalı bölgesinde Varyap Plaza'da bulunan ofisimiz için şirketimizin idari ve ofis yönetiminde çalışabilecek Satış Destek / Ofis Asistanı aranmaktadır. Başvuracak adayların bu pozisyonda minimum 2 yıl SATIŞ DESTEK ve OFIS ASİSTANI tecrübesi olması gerekmektedir.
Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz.
- Müşteri ve yönetici randevuları organize edebilecek,
- Ofis çalışma gün/saatleri haftaiçi 08.15 - 17.45 ( Ptesi-Cuma) çalışabilecek
- Satış ekibine destek olarak günlük toplantı organizasyonunlarını gerçekleştirmek ve kaydı oluşturmak
- Bilgisayar kullanabilen, resmi yazışmaları yapabilecek, MS Office programları konusunda tecrübeli,
- Ofis çağrıları cevaplamak, mesajları not almak ve yazışmaları yönetmek,
- Diksiyonu düzgün, prezantabl ve görünümüne özen gösteren
- Ofis idari işlerini ve genel sekreterya süreçlerini yürütebilme
- İstanbul Pendik Varyap Plaza'da bulunan ofis açılış-kapanışını gerçekleştirebilecek,
Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz. Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz.
Not : Sadece SATIŞ DESTEK & OFİS ASİSTANI konusunda tecrübeli ve belirten özelliklere sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.
|
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Bilgi Teknolojileri konusunda faaliyet gösteren şirketimiz için ofis süreçlerini yönetecek OFIS ASİSTANI elemanı aramaktayız. İstanbul Pendik/Esenyalı bölgesinde Varyap Plaza'da bulunan ofisimiz için şirketimizin idari ve ofis yönetiminde çalışabilecek Satış Destek / Ofis Asistanı aranmaktadır. Başvuracak adayların bu pozisyonda minimum 2 yıl SATIŞ DESTEK ve OFIS ASİSTANI tecrübesi olması gerekmektedir.
Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz.
- Müşteri ve yönetici randevuları organize edebilecek,
- Ofis çalışma gün/saatleri haftaiçi 08.15 - 17.45 ( Ptesi-Cuma) çalışabilecek
- Satış ekibine destek olarak günlük toplantı organizasyonunlarını gerçekleştirmek ve kaydı oluşturmak
- Bilgisayar kullanabilen, resmi yazışmaları yapabilecek, MS Office programları konusunda tecrübeli,
- Ofis çağrıları cevaplamak, mesajları not almak ve yazışmaları yönetmek,
- Diksiyonu düzgün, prezantabl ve görünümüne özen gösteren
- Ofis idari işlerini ve genel sekreterya süreçlerini yürütebilme
- İstanbul Pendik Varyap Plaza'da bulunan ofis açılış-kapanışını gerçekleştirebilecek,
Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz. Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz.
Not : Sadece SATIŞ DESTEK & OFİS ASİSTANI konusunda tecrübeli ve belirten özelliklere sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.
|
|
| |
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Doktora
|
|
|
|
|