İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
1990 yılından bu yana faaliyet gösteren firmamız AKTES ISI bünyesinde görevlendirilmek üzere; çağrı merkezi süreçlerini yürütecek, gelen ve giden müşteri aramalarını gerçekleştirecek, müşteri taleplerini doğru ve eksiksiz şekilde kayıt altına alacak, ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgilendirme yapacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır. İletişim becerileri güçlü, ikna kabiliyeti yüksek, çözüm odaklı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan adayların başvuruları değerlendirilecektir.
Müracaat için;
1-İnternet sitemizden başvuru yaparak, firma ile iletişime geçilerek randevu alınabilir,
2- Kurumumuza Bizzat gelerek İş ve Meslek Danışmanınızdan alacağınız gönderme formu ile görüşmeye gidebilirsiniz.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
-
En az lise mezunu,
-
Çağrı merkezi veya müşteri temsilciliği alanında tercihen deneyimli,
-
Telefonda iletişimi güçlü, diksiyonu düzgün,
-
Müşteri odaklı çalışmayı benimsemiş, ikna kabiliyeti yüksek,
-
Bilgisayar kullanımı konusunda yeterli (tercihen MS Office programına hakim),
-
Problem çözme ve sonuç odaklı çalışma yeteneğine sahip,
-
Takım çalışmasına yatkın,
-
Dikkatli, sorumluluk sahibi ve düzenli çalışabilen.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
2 Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|