Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

1990 yılından bu yana faaliyet gösteren firmamız AKTES ISI bünyesinde görevlendirilmek üzere; idari ofis süreçlerini yürütecek, gelen telefon ve ziyaretçileri karşılayacak, evrak ve yazışma takibini yapacak, randevu ve toplantı organizasyonlarına destek olacak Sekreter / Büro Personeli arayışımız bulunmaktadır. Ofis içi düzenin sağlanması ve yönetime idari destek verilmesi görevlerini üstlenecek, iletişimi güçlü ve düzenli çalışma prensibine sahip adayların başvuruları değerlendirilecektir.

Müracaat için;

1-İnternet sitemizden başvuru yaparak, firma ile iletişime geçilerek randevu alınabilir,

2- Kurumumuza Bizzat gelerek İş ve Meslek Danışmanınızdan alacağınız gönderme formu ile görüşmeye gidebilirsiniz.

 
Nitelik ve Beceriler
 
  • En az lise mezunu, tercihen ön lisans mezunu

  • Sekreterlik ve ofis yönetimi konusunda tercihen deneyimli

  • MS Office (Word, Excel,) programlarını etkin kullanabilen

  • Telefonda ve yüz yüze iletişimi güçlü, diksiyonu düzgün

  • Evrak takibi, dosyalama ve yazışma süreçlerine hakim

  • Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş

  • Sorumluluk sahibi, düzenli ve dikkatli

  • Takım çalışmasına yatkın

  • Tercihen kadın adaylar

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Sekreter 2 Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025