İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
1990 yılından bu yana faaliyet gösteren firmamız AKTES ISI bünyesinde görevlendirilmek üzere; idari ofis süreçlerini yürütecek, gelen telefon ve ziyaretçileri karşılayacak, evrak ve yazışma takibini yapacak, randevu ve toplantı organizasyonlarına destek olacak Sekreter / Büro Personeli arayışımız bulunmaktadır. Ofis içi düzenin sağlanması ve yönetime idari destek verilmesi görevlerini üstlenecek, iletişimi güçlü ve düzenli çalışma prensibine sahip adayların başvuruları değerlendirilecektir.
Müracaat için;
1-İnternet sitemizden başvuru yaparak, firma ile iletişime geçilerek randevu alınabilir,
2- Kurumumuza Bizzat gelerek İş ve Meslek Danışmanınızdan alacağınız gönderme formu ile görüşmeye gidebilirsiniz.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
-
En az lise mezunu, tercihen ön lisans mezunu
-
Sekreterlik ve ofis yönetimi konusunda tercihen deneyimli
-
MS Office (Word, Excel,) programlarını etkin kullanabilen
-
Telefonda ve yüz yüze iletişimi güçlü, diksiyonu düzgün
-
Evrak takibi, dosyalama ve yazışma süreçlerine hakim
-
Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş
-
Sorumluluk sahibi, düzenli ve dikkatli
-
Takım çalışmasına yatkın
-
Tercihen kadın adaylar
|
| |
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|