İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Türkiye genelinde hizmet veren müşteri hizmetleri merkezimizde Satış sonrası hizmetler yönetim desteği sağlıyoruz.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
| Analitik Düşünebilme, Bilgisayar Kullanımı, İletişim Ve İfade Yeteneği, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Takım Çalışması
Aile kadar yakın çalışma ortamımıza, analitik düşünen sorun çözme ve insiyatif kullanma becerisi gelişmiş, iyi dinleyici ve ifade yeteneği olan, takım çalışmasına uyumlu ve katkı sağlayacak ekip arkadaşları arıyoruz. (İŞİMİZ PAZARLAMA İLE İLGİLİ DEĞİLDİR.)
|
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
Yıl
 
1
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|