Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
  • Telefon ve e-posta üzerinden gelen müşteri taleplerine hızlı ve doğru şekilde cevap vermek.

  • Müşterilerden gelen iadeleri kayıt altına almak ve süreçlerini takip etmek.

  • Müşteri memnuniyetini sağlamak ve olası sorunlara çözüm odaklı yaklaşmak.

  • Gerekli raporlamaları yapmak ve yönetime bilgi vermek.

 
Nitelik ve Beceriler
 
  • Müşteri ilişkileri veya benzer pozisyonlarda deneyimli.

  • İletişim becerisi güçlü, çözüm odaklı ve sorumluluk sahibi.

  • Yazılı ve sözlü iletişim yeteneği yüksek.

  • Takım çalışmasına yatkın ve disiplinli.

  • MS Office programlarını kullanabilen.

  • İş takibi ve organizasyon becerisine sahip.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Müşteri Temsilcisi Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Önlisans

Türkiye İş Kurumu © 2025