Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

### İş İlanı: *Müşteri Hizmetleri ve Yönetici Asistanı*  

*Şirket:* Anaroma  
*Lokasyon:* Arifiye, Sakarya  

*İş Tanımı:*  
Aroma sektöründe lider firmamız Anaroma için *Müşteri Hizmetleri ve Yönetici Asistanı* pozisyonunda görev alacak bir ekip arkadaşı arıyoruz. Bu pozisyonda, hem müşterilerle etkin bir şekilde iletişim sağlayacak hem de yöneticiye günlük iş akışında destek vereceksiniz.  

*Sorumluluklar:*  
- Müşterilerden gelen çağrıları ve e-postaları yanıtlamak, talepleri yönlendirmek ve çözüm sağlamak.  
- Sipariş süreçlerini takip etmek, müşterilere bilgi vermek ve sorunları çözmek.  
- Yönetici ajandasını düzenlemek, toplantı ve seyahat organizasyonlarını planlamak.  
- İlgili evrakların düzenlenmesi, arşivlenmesi ve raporlama işlemlerini yapmak.  
- Müşteri memnuniyeti odaklı çalışarak şirketin itibarını artırmaya katkıda bulunmak.  

*Aranan Nitelikler:*  
- Ön lisans veya lisans mezunu (tercihen İletişim, İşletme, Büro Yönetimi vb.).  
- Müşteri hizmetleri veya yönetici asistanlığı alanında deneyim sahibi.  
- Güçlü iletişim ve organizasyon becerilerine sahip.  
- MS Office programlarını etkin bir şekilde kullanabilen (özellikle Excel).  
- İyi derecede İngilizce bilen (yazılı ve sözlü iletişimde etkili).  
- Proaktif, çözüm odaklı ve ekip çalışmasına yatkın.  
- İş takibi konusunda disiplinli ve sorumluluk sahibi.  

*Çalışma Saatleri:*  
- Pazartesi-Cuma, 08:00 - 18:00  

*Başvuru:*  
Başvurularınızı özgeçmişiniz ile birlikte *anaroma@anaroma.com.tr* adresine iletebilirsiniz.  

Sorularınız için [iletişim bilgileri] üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 
Nitelik ve Beceriler
 

### İş İlanı: *Müşteri Hizmetleri ve Yönetici Asistanı*  

*Şirket:* Anaroma  
*Lokasyon:* Arifiye, Sakarya  

*İş Tanımı:*  
Aroma sektöründe lider firmamız Anaroma için *Müşteri Hizmetleri ve Yönetici Asistanı* pozisyonunda görev alacak bir ekip arkadaşı arıyoruz. Bu pozisyonda, hem müşterilerle etkin bir şekilde iletişim sağlayacak hem de yöneticiye günlük iş akışında destek vereceksiniz.  

*Sorumluluklar:*  
- Müşterilerden gelen çağrıları ve e-postaları yanıtlamak, talepleri yönlendirmek ve çözüm sağlamak.  
- Sipariş süreçlerini takip etmek, müşterilere bilgi vermek ve sorunları çözmek.  
- Yönetici ajandasını düzenlemek, toplantı ve seyahat organizasyonlarını planlamak.  
- İlgili evrakların düzenlenmesi, arşivlenmesi ve raporlama işlemlerini yapmak.  
- Müşteri memnuniyeti odaklı çalışarak şirketin itibarını artırmaya katkıda bulunmak.  

*Aranan Nitelikler:*  
- Ön lisans veya lisans mezunu (tercihen İletişim, İşletme, Büro Yönetimi vb.).  
- Müşteri hizmetleri veya yönetici asistanlığı alanında deneyim sahibi.  
- Güçlü iletişim ve organizasyon becerilerine sahip.  
- MS Office programlarını etkin bir şekilde kullanabilen (özellikle Excel).  
- İyi derecede İngilizce bilen (yazılı ve sözlü iletişimde etkili).  
- Proaktif, çözüm odaklı ve ekip çalışmasına yatkın.  
- İş takibi konusunda disiplinli ve sorumluluk sahibi.  

*Çalışma Saatleri:*  
- Pazartesi-Cuma, 08:00 - 18:00  

*Başvuru:*  
Başvurularınızı özgeçmişiniz ile birlikte *anaroma@anaroma.com.tr* adresine iletebilirsiniz.  

Sorularınız için [iletişim bilgileri] üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Müşteri İlişkileri Yöneticisi (CRM) 2 Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Önlisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025