Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
 

Temizlik ve sağlık sistemleri üretim ve satışında, sektör lideri olan İhlas Pazarlama genç ve dinamik kadrosuna sizler için de yer ayırdı.

Kahramanmaraş Servisimizde istihdam edilmek üzere çağrı merkezimize müşterilerimizi arayarak randevu oluşturacak, gelen talepler ve sorunlara iletişim ve ifade yeteneği doğrultusunda cevap verilebilecek genç ve dinamik takım arkadaşları arıyoruz.

 
Nitelik ve Beceriler
 
Nitelik ve Beceriler
 
Nitelik ve Beceriler
 
Bilgisayar Kullanımı, Fiziki Ve Bedensel Yeterlilik, İkna Kabiliyeti ve Pazarlama Becerisi, İletişim Ve İfade Yeteneği, İş Tecrübesi, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Yeterli Mesleki/Teknik Bilgi ve Tecrübe
  •  En az 2 yıllık üniversite mezunu,
  •  18-35 yaşları arasında,
  •  İş kalitesini ön planda tutarak hedef ve sonuç odaklı çalışabilen,
  •  Çağrı Merkezi  alanında tecrübesi olan,
  •  Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,
  •  Özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
  • Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
  •  İletişimi güçlü, ikna kabiliyeti yüksek, zaman yönetimi yapabilen, çözüm odaklı,
  •  İş kalitesini ön planda tutarak hedef ve sonuç odaklı çalışabilen, 


       YUKARIDAKİ ŞARTLARI SAĞLAYAN BAYAN PERSONEL ALIMI YAPILACAKTIR. 
             

      İLETİŞİM ; 0543 470 2876

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Elemanı 1 Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Yüksek Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025