Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 

Biz, şirketleri müşterileri ile buluşturan ve her gün yüzlerce etkileşimi anlamlı diyaloglara dönüştüren bir iletişim merkeziyiz.

 

Teknolojiye yaptığımız büyük yatırımlarla sektörümüzde dönüşüme yön veren bir teknoloji şirketiyiz.

Sektör profesyonellerinin gelişimine yatırım yapan bir eğitim ve gelişim merkeziyiz.

Sağlık, telekomünikasyon, finans, ulaştırma, perakende, e-ticaret, enerji gibi pek çok sektörde faaliyet gösteren iş ortaklarımıza  stratejik yol arkadaşlığı yapar, müşteri deneyiminden kaliteye, iletişim merkezi çözümlerinden  teknoloji çözümlerine, katma değerli  hizmetlerimizle müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırırız.

 Lider bir müşteri deneyim merkezinde mutluluğun, gelişimin, başarının ve geleceğin daha fazlasına koşan bir ekiple yol arkadaşlığı yapmak istersen bize katıl!

 

Kimi Arıyoruz?

· Telefonda etkili iletişim kurabiliyor ve bundan keyif alıyorsan,

- Satış kabiliyetin varsa,

· Diksiyonuna ve ifade biçimine güveniyorsan,

· İç motivasyonun yüksekse ve hedef odaklıysan,

· Zaman yönetiminde hassas olduğunu düşünüyorsan,

· Vardiya sistemiyle günün farklı zaman dilimlerinde çalışmaya açıksan,

· Lise ve üzeri öğrenimini tamamladıysan,

· MS  programlarını etkin şekilde kullanabiliyorsan,

https://assistt.flowq.com/view/AA175421b0686e5c76d3d2c171956868

link üzerinden başvuru yapabilirsiniz.

 

Senden Ne Bekliyoruz?

 

 Biz her gün mutlu deneyimler yaratmak, çözüm üretmek ve  iletişime geçtiğimiz insanların hayatına dokunarak  anlamlı bir etki bırakmak için işe koyuluyoruz.

Kurduğumuz her iletişim köprüsüyle insanların yaşamlarında  fark yarattığımızı biliyoruz.  Sen de Müşteri Deneyim Merkezi takımımızın bir üyesi olarak bu heyecana ortak olacaksın.

Müşterimizin yaşadığı sorunlara çözüm üretmek, görüşmelerinin sonunda müşterilerimizin  memnuniyetle telefonu kapatmasını sağlamak, özetle mutlu deneyimler yaşatmak  yapacağın işin ana hedefi. Profesyonel ve çözüm odaklı yaklaşımınla, müşterimizin hayatını kolaylaştırırken kendi kariyer yolculuğuna  "Başarının ve Gelişimin  DAHA FAZLASI”na uzanan güçlü bir adım ekleyeceksin.

 

Sana Ne Sunuyoruz?

 

 · Dinamik ve güvenilir bir çalışma ortamı,

· Sunduğumuz çeşitli eğitim olanaklarıyla kişisel ve profesyonel gelişim fırsatları,

· Büyük bir takımın üyesi olmanın gururu,

· Her geçen gün büyüyen bir işin ve başarının önemli bir parçası olmanın mutluluğu ile kariyerinde fark yaratabiliriz.

 
Nitelik ve Beceriler
 

Analitik Düşünebilme, Bilgisayar Kullanımı, Fiziki Ve Bedensel Yeterlilik, İkna Kabiliyeti ve Pazarlama Becerisi, İletişim Ve İfade Yeteneği, Proje Tabanlı Çalışma, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Takım Çalışması

https://assistt.flowq.com/view/AA175421b0686e5c76d3d2c171956868

Link üzerinden başvuru yapabilirsiniz.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Müşteri Temsilcisi Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025