İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
| İş Tanımı: |
Sekom olarak biz, 1992 yılından bu yana danışmanlık, entegrasyon ve yönetilen hizmetler alanlarında özgün çözümler üreten, 2012 yılından bu yana, Slovakya'nın önde gelen sistem entegratörü ile stratejik iş ortaklığı olan bir bilişim şirketiyiz.
Şirketimizin Teknoloji ekibinde görev almak üzere, Yazılım Destek Uzmanı arıyoruz.
Aranan Nitelikler
Üniversitelerin Bilgisayar Programcılığı vb. ilgili ön lisans bölümlerinden mezun,
Problem çözme ve iş takip yeteneğine sahip,
Bilişim teknolojileri yenilik ve gelişmelerini yakından takip eden,
XML, SOAP, REST, Web Service gibi konularda bilgili,
Linux ve SQL hakkında temel bilgisi olan,
İş Tanımı
Yazılım ürünü sorunları ile ilgili olarak Sekom müşteri tabanının (e-posta, web tabanlı destek portalı aracılığıyla) ilk temas noktası olarak hizmet vermek,
İlgili durumlarda diğer departmanlara gereken yönlendirmeleri yapmak,
Müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalarak, müşterileri mevcut süreçler ve alınan aksiyonlar hakkında sürekli bilgilendirmek, talep ve problem çağrılarını çözüm aşamasına kadar takip etmek
* Yazılım pozisyonu değildir, bu ekip daha çok linux sistemler üzerinde çalışan uygulamaların desteğini veriyor. |
| Çalışma yapılacak günler ve saatlerİ: |
* Hibrit modelde çalışılıyor (Haftada 2 gün ofis diğer günler uzaktan çalışma)
* Pozisyonda nöbet sistemi bulunuyor (Ayda 1 hafta boyunca (hafta sonu dahil) nöbetçi çalışan 09:00 - 18:00 mesai saatlerine ek olarak 18:00 - 24:00 saatleri arası mailleri takip etme sorumluluğu bulunuyor. Eğer nöbetçi değilseniz sadece 09:00 - 18:00 saatleri arasında çalışıyorsunuz hafta sonu çalışılmıyor) |
| Sosyal Olanaklar: |
Özel Sağlık Sigortası, Yemek Kartı |
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
| Eğitim Durumu: |
Önlisans Mezunu |
| Tecrübe: |
0 - 1 Yıl Arası |
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Yazılım Destek Uzmanı
|
Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|