İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Denizli Asmalıevler Mahallesinde Üniversite yakın yerde Yeni açılacak olan KZ CAFE-BAKERY ' de çalışmak üzere KZ CAFE-BAKERY Markasının Profesyonel Hizmet Anlayışına Uygun çalışma Garson arıyoruz
KZ CAFE-BAKERY‘de ekibimize, misafirlerimizle güler yüzle ilgilenecek, iletişimi kuvvetli, sorumluluk sahibi garson arıyoruz.
- Menü hakkında bilgi vermek
- Servis standartlarına uygun hizmet sunmak
- Masaların düzenini sağlamak
- Misafirlerin siparişlerini almak, servis etmek ve memnuniyetini sağlamak.
- Masaları düzenli kontrol etmek,
- Misafirlerle güler yüzlü ve profesyonel şekilde ilgilenmek,
- Servis sürecinde ekiple uyum içinde çalışmak,
- Çalışma alanının temizliğine ve düzenine özen göstermek.
- Boşları toplamak ve masa temizliğini sağlamak,
- Analitik düşünebilme, iletişim ve ifade yeteneği, takım çalışması
- Güler yüzlü, iletişimi kuvvetli,
- Disiplinli, temizliğe ve düzene önem veren,
- Ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi,
- Tercihen servis alanında deneyimli,
- Servisi temposuna uyum sağlayabilecek,
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
- Menü hakkında bilgi vermek
- Servis standartlarına uygun hizmet sunmak
- Masaların düzenini sağlamak
- Misafirlerin siparişlerini almak, servis etmek ve memnuniyetini sağlamak.
- Masaları düzenli kontrol etmek,
- Misafirlerle güler yüzlü ve profesyonel şekilde ilgilenmek,
- Servis sürecinde ekiple uyum içinde çalışmak,
- Çalışma alanının temizliğine ve düzenine özen göstermek.
- Boşları toplamak ve masa temizliğini sağlamak,
- Analitik düşünebilme, iletişim ve ifade yeteneği, takım çalışması
- Güler yüzlü, iletişimi kuvvetli,
- Disiplinli, temizliğe ve düzene önem veren,
- Ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi,
- Tercihen servis alanında deneyimli,
- Servisi temposuna uyum sağlayabilecek,
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Servis Elemanı (Garson)
|
Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|