Satın alma faturalarının araştırılıp doğru bir şekilde sisteme işlenmesi,
· Bütçeleme çalışmalarının yapılması,
· Faturalarının kontrol ve takibi, kişi bazlı ve proje bazlı gider kayıtlarının girilmesi, kontrol edilmesi ve raporlamasının yapılması,
· Alım, gider ve iade (harcamalar ve masraf) gibi faturaları muhasebe sistemine kayıt etmek ve muhasebeleştirme işlemlerini gerçekleştirmek,
· Tüm muhasebe işlemlerini kayıt altına almak, belgeleri düzenli olarak dosyalamak ve gizliliğinden sorumlu olmak,
· E-fatura düzenlenmesi,
· Banka ekstrelerinin işlenmesi,
· Tedarikçiler ve bankalar ile düzenli aylık mutabakatların yapılması,
· Bankalar ile ilgili yapılacak işlemlerin talimatlarının hazırlanması,
· Cari hesap takibi, müşteri/satıcı mutabakatları,
· Resmi dairelerle olan işlemler, (aidat -yerel belediye vergileri takibi)
· Günlük genel muhasebe işlemlerinin kayıtlarının tutulması ve kontrolünün sağlanması.