İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Görev Tanımı
Alarm ve ihbar sinyallerini 7/24 izlemek ve doğru şekilde değerlendirmek
Gelen alarm sinyallerine göre ilgili prosedürü hızlıca uygulamak
Müşteri aramalarını karşılamak, gerekli bilgilendirmeyi yapmak
Ekip sevki, yönlendirme ve koordinasyon işlemlerini gerçekleştirmek
Yaşanan tüm olayları sistem üzerinden eksiksiz raporlamak
Gerektiğinde kolluk kuvvetleri, acil yardım birimleri ve saha ekipleriyle iletişim kurmak
UYKU SORUNU OLMAYAN
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
En az lise mezunu
Özel Güvenlik Kimlik kartına sahip
Vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş
Ekip çalışmasına yatkın ve sorumluluk sahibi
Stresli durumlarda soğukkanlı kalabilen
Bilgisayar ve ofis programlarını etkin kullanabilen
Çalışma saatleri 18:00-08:30 bir gün çalışıp bir gün çalışılmayacak, Cumartesi saat 13:00-08:30
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
1 Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|