Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

.         Firmamızın Mamak'ta bulunan ofisinde çalışmak üzere

.         En az Lise ya da Üniversitelerin 2 yıllık bölümlerinden mezun. (Tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölüm mezunu)

·         Firma Sekreterliği veya Yönetici Asistanlığı pozisyonunda en az 3 yıl deneyimli,

·         İletişimi güçlü, diksiyonu düzgün, ekip çalışmasına yatkın,

·         Güler yüzlü, dış görünümüne özen gösteren, 

·         Çözüm odaklı davranan, iş disiplini yüksek, gelişime açık,

·         MS Office programlarını ve ofis araçları etkin kullanabilen,

·         Zaman yönetimi, planlama ve organizasyon becerisi yüksek,

·         Tercihen 25 - 35 yaş arası,

·         Sigara kullanmayan,

·         Sekreter arayışımız bulunmaktadır.

 
Nitelik ve Beceriler
 

·         Şirkete gelen misafirleri karşılamak, ilgilenmek ve ilgili birimlere yönlendirmek,

·         Yönetici ve amirlerinin yazılı ve sözlü direktiflerini yerine getirmek, ilgili kişi ve birimlere iletilmesini sağlamak,

·         Merkez ofisin telefon, fax ve mail trafiğinin yönetilmesi,

·         Şirkete gelen telefonların gerekli bölümlere veya kişilere sorunsuz yönlendirilmesi,

·         Kargo gönderimi ve gelen kargoların takibinin yapılması, ilgili dosyalara yerleştirilmesi,

·         Fabrika ve merkez arasındaki gelen-giden evrak trafiğinin yönetilmesi ve arşivlenmesi

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Sekreter Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025