Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

GAYRİMENKUL PROJE OFİS ASİSTANI,

Ofisin genel düzeni, gelen müşterileri karşılamak

Telefonlara yanıt vermek, doğru aktarımı sağlamak ve ilgililere yönlendirme yapmak

E-posta trafiğini yönetmek,gelen mailleri almak, ilgili kişilere iletmek ve takibini yapmak

Toplantı odalarının düzenini sağlamak ve her zaman görüşmelere hazır durumda tutmak,

Gelen evrakları düzenli olarak takip etmek ve ilgili kişilere iletmek,

Dosyalama,arşivleme ve dokümantasyon işlerinden sorumlu olmak.

Çalışma Saatleri Haftaiçi: 10.00-19.30

 
Nitelik ve Beceriler
 

Sözlü, yazılı ve iletişim becerisi yüksek

İnsan ilişkilerinde kendine güvenen ve güçlü

Pozitif, güleryüzlü, diksiyonu düzgün

Profesyonel dış görünümüne önem veren,

Canva uygulaması bilgisine sahip, bilgisayar bilgisine sahip

MS Office uygulamalarına hakim,

Tercihen üniversite mezunu

İletişim, temsil , ikna ve sorun çözme yeteneğine sahip

Kurumsal bir kimlik çatısı altında çalışabilecek sorumlulukta

Sosyal medya ve internet kulllanımında aktif ve etkin

 

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Büro Memuru (Genel) Yıl  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025