Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 


Görev ve Sorumluluklar
    •    Poliçe tahsilatlarının sisteme işlenmesi ve muhasebe kayıtlarının tutulması.
    •    Günlük kasa, banka ve cari hesap takibinin yapılması.
    •    Poliçe giriş–iptal işlemlerinin kontrolü.
    •    Şirket–acentelik mutabakatlarının yapılması.
    •    Aylık raporlamaların hazırlanması ve yönetime sunulması.
    •    Sigorta şirketleri ile finansal süreçlerin koordinasyonu.

 
Nitelik ve Beceriler
 

   •    Sigorta acentelerinde muhasebe veya operasyon alanında deneyim (tercihen).
    •    Poliçe giriş-iptal, tahsilat takibi ve cari hesap yönetimi konusunda bilgi sahibi.
    •    MS Office ve özellikle Excel kullanımında iyi.
    •    Dikkatli, düzenli ve raporlama yeteneği güçlü.
    •    İletişimi kuvvetli, takım çalışmasına yatkın.
    •    Sorumluluk alabilen ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Muhasebe Elemanı  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025