İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
• Üyeleri güler yüzle karşılamak ve salondan ayrılırken uğurlamak
• Telefon trafiğini yönetmek, bilgi vermek ve randevu oluşturmak
• Üyelik kayıt işlemlerini gerçekleştirmek, sözleşme ve ödeme süreçlerine destek olmak
• Salon giriş-çıkış sistemini takip etmek
• Üye memnuniyetini sağlamak ve ihtiyaçlarını hızlıca karşılamak
• Gelen misafir ve üyeleri yönlendirmek
• Sosyal alanların düzenini ve resepsiyon masasının temizliğini kontrol etmek
• Günlük raporlama, üye takibi ve kayıt dosyalarının düzenli tutulmasını sağlamak
• Salon içi iletişimi desteklemek ve ekip çalışmasına uyum sağlamak(H.GÖKSU)
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
• Güler yüzlü, iletişimi güçlü, dış görünümüne özen gösteren
• Tercihen daha önce resepsiyon, halkla ilişkiler veya müşteri hizmetleri deneyimi olan
• Yoğun tempoya uyum sağlayabilecek
• Takım çalışmasına yatkın
• MS Office ve temel bilgisayar programlarına hâkim
• Diksiyonu düzgün, temsil yeteneği yüksek
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Resepsiyon Şefi
|
1
 
6
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|