Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

NexBirlik, genel merkezi Hong Kong’da bulunan ve operasyon merkezi olarak İstanbul’da faaliyet gösteren yeni nesil bir dijital ticaret platformudur. 

Platformumuz, kullanıcı topluluklarını operasyon modelinin merkezine alarak; sürdürülebilir büyüme, yüksek etkileşim ve veri odaklı operasyon yönetimi sağlayan yenilikçi bir yapı sunmaktadır.

Yerelleştirme stratejimizin büyümesi doğrultusunda, kullanıcı kazanımı, topluluk yönetimi ve operasyon koordinasyonu süreçlerinde aktif görev alacak Müşteri İletişim Sorumlusu arıyoruz. 

Görev ve Sorumluluklar

• Şirketin hedefleri doğrultusunda kullanıcı kazanım stratejilerini planlamak ve uygulamak,

• Dijital kanallardaki toplulukları profesyonel şekilde yönetmek,

• Yeni kullanıcıların kayıt süreçlerini uçtan uca yönetmek,

• Topluluk içindeki sorulara, taleplere ve geri bildirimlere doğru ve hızlı yanıt vermek,

• Kullanıcı geribildirimlerini toplayarak operasyon ve yönetim ekiplerine raporlamak,

• Topluluk bazlı etkinlik, kampanya ve eğitim süreçlerini planlamak ve koordine etmek,

• Eğitim ekibi, operasyon ekibi ve yönetim birimleriyle yakın iş birliği içinde çalışmak.

Biz Neler Sunuyoruz?

• Performansa dayalı rekabetçi prim paketi

• Profesyonel eğitim, yetkinlik geliştirme programları ve sürekli öğrenme imkânı

• Güçlü bir kariyer gelişimi ve hızla büyüyen bir şirkette stratejik roller üstlenme fırsatı

• Yan hak kapsamında düzenli olarak gönderilen hediyeler

* Şehir dışından gelen adaylara ulaşım desteği sağlanacaktır.

Sürecimiz Nasıl İlerliyor?

Sen de NexBirlik TEAM ile güçlenmek istiyorsan, başvurunu hemen tamamla ve bizimle birlikte yola çık! 

Ön değerlendirme sonrasında uygun adaylarla telefon üzerinden iletişime geçilecek ve

Genel Müdürlükte yüz yüze mülakata davet edilecektir.

 

*6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, kişisel verileriniz başvuru süreci boyunca yalnızca işe alım amacıyla işlenmektedir.

 
Nitelik ve Beceriler
 

Nitelikler

• Tercihen Sosyal Bilimler, İletişim, İktisadi İdari Bilimler, Eğitim fakültelerinden mezun,

Güçlü iletişim becerilerine ve sunum yapabilme kabiliyetine sahip,

• Dijital platformlarda topluluk yönetiminde deneyimli,

• Veri odaklı düşünme yeteneğine sahip; topluluk metriklerini takip edebilen,

• Sorun çözme, kriz yönetimi ve hızlı karar alma konusunda yetkin,

• Sorumluluk bilinci yüksek, bağımsız çalışabilen ve güçlü uygulama becerisine sahip,

• Yüksek motivasyonla çalışabilen, yapıcı yaklaşım sunan,

Tercihen sosyal ve geniş networke sahip.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Müşteri İlişkileri Yöneticisi (CRM) 1   10
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Yüksek Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025