Servise gelen arızalı araçlara ilişkin olarak müşteri şikayetlerini dinlemek, gerekirse müşteri ile test sürüşü yapmak ve bu amaçla kullanılan teknik ekipmanın da yardımıyla aracın arızasına teşhis koymak
Gerekli durumlarda müşterilere teknik konularda açıklama yapmak
Çözümü güç arızaların giderilebilmesi konusunda servis yetkilisi ve bosch ile temasa geçmek
Servis içerisinde kullanılan cihaz ve ekipmanların tam, eksiksiz ve kullanıma hazır (bakım ve kalibrasyonları yapılmış) tutulmasını sağlamak
Servis içerisinde kullanılan özel takımların tam, eksiksiz ve kullanıma hazır (bakım ve kalibrasyonları yapılmış) olmasını ve ilgili tüm personel tarafından kullanılabiliyor olmasını sağlamak
Onarım için gerekli yedek parça ihtiyacını tespit etmek ve bu parçaları yedek parça bölümünden temin etmek.
Onarım işlemini gerçekleştirmek.
Bakım / onarım esnasında, yapılan işlemle ilgili katalogta tanımlı özel takım varsa, işlemi mutlaka bu özel takımı kullanarak yapmak
Onarım sürecinde bir gecikme olacaksa veya ilave yedek parça ve işçilik gerektiğinde servis danışmanını bu durumdan haberdar etmek
Onarım için kendisine teslim edilmiş araçla ilgili koruyucu ekipmanı araç üzerine takmak ve sorun tespitini yapmak.
İlk kez karşılaşılan olayları ve çözülemeyen arızaları Servis Yetkili veya Bosch ile paylaşmak.
Araca başka bir bölümde işlem yapılacaksa aracı ilgili kişiye teslim etmek.
İşlemi biten aracı son kontrolünü yapıp iş kabul kartı ile birlikte servis danışmanına teslim etmek.
“Not: İlan’a İŞKUR E-Şube üzerinden başvuru yaptıktan sonra lütfen işveren ile iletişime geçiniz.”