Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Servise gelen arızalı araçlara ilişkin olarak müşteri şikayetlerini dinlemek, gerekirse müşteri ile test sürüşü yapmak ve bu amaçla kullanılan teknik ekipmanın da yardımıyla aracın arızasına teşhis koymak

Gerekli durumlarda müşterilere teknik konularda açıklama yapmak

Çözümü güç arızaların giderilebilmesi konusunda servis yetkilisi ve bosch ile temasa geçmek

Servis içerisinde kullanılan cihaz ve ekipmanların tam, eksiksiz ve kullanıma hazır (bakım ve kalibrasyonları yapılmış) tutulmasını sağlamak

Servis içerisinde kullanılan özel takımların tam, eksiksiz ve kullanıma hazır (bakım ve kalibrasyonları yapılmış) olmasını  ve ilgili tüm personel tarafından kullanılabiliyor olmasını sağlamak

Onarım için gerekli yedek parça ihtiyacını tespit etmek ve bu parçaları yedek parça bölümünden temin etmek.

Onarım işlemini gerçekleştirmek.

Bakım / onarım esnasında, yapılan işlemle ilgili katalogta tanımlı özel takım varsa, işlemi mutlaka bu özel takımı kullanarak yapmak

Onarım sürecinde bir gecikme olacaksa veya ilave yedek parça ve işçilik gerektiğinde servis danışmanını bu durumdan haberdar etmek

Onarım için kendisine teslim edilmiş araçla ilgili koruyucu ekipmanı araç üzerine takmak ve sorun tespitini yapmak.

İlk kez karşılaşılan olayları ve çözülemeyen arızaları Servis Yetkili veya Bosch ile paylaşmak.

Araca başka bir bölümde işlem yapılacaksa aracı ilgili kişiye teslim etmek.

İşlemi biten aracı son kontrolünü yapıp iş kabul kartı ile birlikte servis danışmanına teslim etmek.

“Not: İlan’a İŞKUR E-Şube üzerinden başvuru yaptıktan sonra lütfen işveren ile iletişime geçiniz.”

 
Nitelik ve Beceriler
 

Servise gelen arızalı araçlara ilişkin olarak müşteri şikayetlerini dinlemek, gerekirse müşteri ile test sürüşü yapmak ve bu amaçla kullanılan teknik ekipmanın da yardımıyla aracın arızasına teşhis koymak

Gerekli durumlarda müşterilere teknik konularda açıklama yapmak

Çözümü güç arızaların giderilebilmesi konusunda servis yetkilisi ve bosch ile temasa geçmek

Servis içerisinde kullanılan cihaz ve ekipmanların tam, eksiksiz ve kullanıma hazır (bakım ve kalibrasyonları yapılmış) tutulmasını sağlamak

Servis içerisinde kullanılan özel takımların tam, eksiksiz ve kullanıma hazır (bakım ve kalibrasyonları yapılmış) olmasını  ve ilgili tüm personel tarafından kullanılabiliyor olmasını sağlamak

Onarım için gerekli yedek parça ihtiyacını tespit etmek ve bu parçaları yedek parça bölümünden temin etmek.

Onarım işlemini gerçekleştirmek.

Bakım / onarım esnasında, yapılan işlemle ilgili katalogta tanımlı özel takım varsa, işlemi mutlaka bu özel takımı kullanarak yapmak

Onarım sürecinde bir gecikme olacaksa veya ilave yedek parça ve işçilik gerektiğinde servis danışmanını bu durumdan haberdar etmek

Onarım için kendisine teslim edilmiş araçla ilgili koruyucu ekipmanı araç üzerine takmak ve sorun tespitini yapmak.

İlk kez karşılaşılan olayları ve çözülemeyen arızaları Servis Yetkili veya Bosch ile paylaşmak.

Araca başka bir bölümde işlem yapılacaksa aracı ilgili kişiye teslim etmek.

İşlemi biten aracı son kontrolünü yapıp iş kabul kartı ile birlikte servis danışmanına teslim etmek.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Otomotiv Elektromekanikeri/Otomotiv Diagnostik (Arıza Tespit ve Giderme)  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : İlkokul
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025