Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Ceyber Eğitim Teknolojileri A.Ş. - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Hizmet sektöründe faaliyet gösteren, teknolojik altyapısıyla hızla büyüyen ve gelişen çağrı merkezimizde, "Mutlu Çalışan Mutlu Müşteri" prensibi ile, çalışmak üzere ekip arkadaşları arıyoruz.

Müşterilerimizden gelen çağrıları güler yüzle karşılamak ve ihtiyaçlarını anlamak

Sorunlara hızlı ve etkili çözümler üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak

Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetler hakkında doğru ve eksiksiz bilgi vermek.

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

En az lise, tercihen ön lisans ve lisans mezunu olmak,

Bilgisayar ve MS office program bilgilerine sahip olmak,

İletişim yönü kuvvetli, akıcı ve etkin konuşma becerilerine sahip olmak,

Müşteri odağında yüksek iş sorumluluğuna sahip olmak,

Çözüm odaklı olmak,

Güçlü ikna kabiliyeti ve insan ilişkilerine sahip olmak,

Ekip çalışmasına yatkın olmak,

Vardiyalı çalışma saatlerine uygun olmak

Tercihen İzmir'de ikamet ediyor olmak.

İletişim No: +90 (232) 215 01 06

Adres ( Mülakat adresi) Kazımdirik Mah. Üniversite cad No :120 Bornova / İzmir

 
Nitelik ve Beceriler
 

.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025