İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
- Mali ve idari işler genel koordinatörüne asistanlık yapmak,
- Ön muhasebe işlemlerinin düzenli şekilde yürütülmesi (fatura girişleri, cari hesap takibi, banka hareketlerinin sisteme işlenmesi)
- Günlük veri girişlerini doğru ve zamanında yapmak
- Dosyalama, arşivleme ve ofis düzeninin sağlanması
- Yöneticisinin verdiği talimatları eksiksiz uygulamak
- Ofis içi operasyonlara destek olmak; düzenli, dikkatli ve sorumluluk sahibi şekilde çalışmak
- Pozisyon yoğun tempolu değildir ancak disiplin ve dikkat gerektirir. Adayın ön muhasebe bilgisine sahip olması zorunludur; sıfırdan öğretilecek bir pozisyon değildir.
- Çalışma saatleri : hafta içi 09:00-18:00 ve ofis ortamıdır. Yol parası verilmektedir. Şirket, Nilüfer merkez ofis olmak üzere 3 farklı sektörde iş yapmaktadır. Nilüfer şube; idari ve mali işler ofisidir. Ofiste herhangi bir satış yapılmamaktadır.
- Ofise misafir gelmesi çok nadirdir; gerektiğinde sadece yönetime ve nadiren gelen misafirlere çay/kahve ikramı yapılması.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
- Ticaret Meslek Lisesi veya ilgili ön lisans programı (muhasebe/işletme) mezunu
- Ön muhasebe konusunda tecrübeli (fatura, cari, banka girişleri vb.)
- Excel ve temel ofis programlarını iyi derecede kullanabilen
- Dikkatli, düzenli, takip yeteneği güçlü
- Öğrenmeye açık fakat temel muhasebe bilgisi hazır olan
- İşini sahiplenen, talimatları eksiksiz yerine getirebilen
- Ofis düzenine ve iş disiplinine önem veren
- Yöneticisiyle uyumlu çalışabilecek, sözlü ve yazılı talimatları doğru uygulayabilecek
-
“ İŞ VE MESLEK DANIŞMANINIZDAN İŞE GÖNDERME FORMU ALDIKTAN SONRA, FİRMAYLA İŞ GÖRÜŞMESİNE GİTMENİZ GEREKMEKTEDİR.
ŞİFRENİZ İLE E-ŞUBE SİSTEMİMİZDEN GİRİŞ YAPARAK, BU TALEBİN BAŞVUR BUTONUNA TIKLADIKTAN SONRA, İRTİBAT NUMARASINDAN RANDEVU ALARAK İŞ GÖRÜŞMESİNE GİTMENİZ GEREKMEKTEDİR.”
|
| |
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|