İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Bilgi Teknolojileri konusunda faaliyet gösteren şirketimiz için ofis süreçlerini yönetecek SATIŞ DESTEK-OFIS ASİSTANI elemanı aramaktayız. İstanbul Pendik/Esenyalı bölgesinde Varyap Plaza'da bulunan ofisimiz için şirketimizin idari ve ofis yönetiminde çalışabilecek Satış Destek / Ofis Asistanı aranmaktadır. Başvuracak adayların bu pozisyonda minimum 2 yıl SATIŞ DESTEK-OFIS ASİSTANI tecrübesi olması gerekmektedir.
Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz.
- İstanbul Pendik Varyap Plaza'da bulunan ofis açılış-kapanışını gerçekleştirebilecek,
- Ofis çalışma gün/saatleri haftaiçi 08.15 - 17.45 ( Ptesi-Cuma) çalışabilecek
- Satış ekibine destek olarak günlük toplantı organizasyonunlarını gerçekleştirmek ve CRM kaydı oluşturmak
- Müşteri ve yönetici randevuları organize edebilmek,
- Bilgisayar kullanabilen, resmi yazışmaları yapabilecek, MS Office programları konusunda tecrübeli,
- Ofis çağrıları cevaplamak, mesajları not almak ve yazışmaları yönetmek,
- Diksiyonu düzgün, prezantabl ve görünümüne özen gösteren
- Yoğun görüşme trafiği yönetebilmek
- Ofis idari işlerini ve genel sekreterya süreçlerini yürütebilme
Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz. Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz. Sadece belirten özelliklere ve DENEYİME sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz. Sadece belirten özelliklere ve DENEYİME sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Satış Destek Personeli
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|