Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Bilgi Teknolojileri konusunda faaliyet gösteren şirketimiz için ofis süreçlerini yönetecek SATIŞ DESTEK-OFIS ASİSTANI elemanı aramaktayız. İstanbul Pendik/Esenyalı bölgesinde Varyap Plaza'da bulunan ofisimiz için şirketimizin idari ve ofis yönetiminde çalışabilecek Satış Destek  / Ofis Asistanı aranmaktadır. Başvuracak adayların bu pozisyonda minimum 2 yıl SATIŞ DESTEK-OFIS ASİSTANI tecrübesi olması gerekmektedir.

Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz.

  • İstanbul Pendik Varyap Plaza'da bulunan ofis açılış-kapanışını gerçekleştirebilecek,
  • Ofis çalışma gün/saatleri haftaiçi 08.15 - 17.45 ( Ptesi-Cuma) çalışabilecek
  • Satış ekibine destek olarak günlük toplantı organizasyonunlarını gerçekleştirmek ve CRM kaydı oluşturmak
  • Müşteri ve yönetici randevuları organize edebilmek, 
  • Bilgisayar kullanabilen, resmi yazışmaları yapabilecek, MS Office programları konusunda tecrübeli,
  • Ofis çağrıları cevaplamak, mesajları not almak ve yazışmaları yönetmek,
  • Diksiyonu düzgün, prezantabl ve görünümüne özen gösteren
  • Yoğun görüşme trafiği yönetebilmek
  • Ofis idari işlerini ve genel sekreterya süreçlerini yürütebilme

Belirtilen deneyime sahip ve görevleri gerçekleştirebilecek tecrübeli adayların başvurularını bekliyoruz. Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz. Sadece belirten özelliklere ve DENEYİME sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.

 
Nitelik ve Beceriler
 

 Detaylı özgeçmiş bilgisi sales@bautek-tr.com adresine paylaşabilirsiniz. Sadece belirten özelliklere ve DENEYİME sahip adaylar özgeçmişlerini paylaşması gerekmektedir.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Satış Destek Personeli  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025