Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
  • Yönetimin, toplantılarını, seyahat ve konaklama organizasyonlarını (yurt içi/yurt dışı) titizlikle yönetmek ve koordine etmek.

  • iç ve dış yazışmalarını, raporlarını, sunumlarını ve diğer belgelerini hazırlamak, düzenlemek ve arşivlemek.

  • Toplantı notlarını almak, takip gerektiren konuları ilgili birimlere iletmek ve sürecin takibini sağlamak.

  • Yönetim ile diğer yöneticiler, departmanlar ve dış paydaşlar arasındaki iletişimi etkin bir şekilde sağlamak ve koordinasyonu yürütmek.

  • Gelen telefon, e-posta ve misafir trafiğini profesyonel ve gizlilik prensiplerine uygun şekilde yönetmek.

  • Gerektiğinde ofis yönetimi ve idari işler süreçlerine destek olmak.

  • Başvuruların mail ile yapılması rica olunur

 
Nitelik ve Beceriler
 
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden (Tercihen Büro Yönetimi, İletişim, İşletme vb.) mezun.

  • Benzer bir pozisyonda (tercihen üst düzey yönetici asistanlığı) en az 2 yıl deneyimli.

  • MS Office programlarına (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) mükemmel derecede hakim.

  • Üst düzey organizasyon, planlama ve zaman yönetimi becerilerine sahip.

  • Problem çözme yeteneği gelişmiş, hızlı ve proaktif kararlar alabilen.

  • Temsil yeteneği güçlü, güler yüzlü, dış görünümüne özen gösteren ve diksiyonu düzgün.

  • Gizlilik prensiplerine mutlak uyum sağlayabilen .

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Önlisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025