İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
-
Yönetimin, toplantılarını, seyahat ve konaklama organizasyonlarını (yurt içi/yurt dışı) titizlikle yönetmek ve koordine etmek.
-
iç ve dış yazışmalarını, raporlarını, sunumlarını ve diğer belgelerini hazırlamak, düzenlemek ve arşivlemek.
-
Toplantı notlarını almak, takip gerektiren konuları ilgili birimlere iletmek ve sürecin takibini sağlamak.
-
Yönetim ile diğer yöneticiler, departmanlar ve dış paydaşlar arasındaki iletişimi etkin bir şekilde sağlamak ve koordinasyonu yürütmek.
-
Gelen telefon, e-posta ve misafir trafiğini profesyonel ve gizlilik prensiplerine uygun şekilde yönetmek.
-
Gerektiğinde ofis yönetimi ve idari işler süreçlerine destek olmak.
-
Başvuruların mail ile yapılması rica olunur
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
-
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden (Tercihen Büro Yönetimi, İletişim, İşletme vb.) mezun.
-
Benzer bir pozisyonda (tercihen üst düzey yönetici asistanlığı) en az 2 yıl deneyimli.
-
MS Office programlarına (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) mükemmel derecede hakim.
-
Üst düzey organizasyon, planlama ve zaman yönetimi becerilerine sahip.
-
Problem çözme yeteneği gelişmiş, hızlı ve proaktif kararlar alabilen.
-
Temsil yeteneği güçlü, güler yüzlü, dış görünümüne özen gösteren ve diksiyonu düzgün.
-
Gizlilik prensiplerine mutlak uyum sağlayabilen .
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|