İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Turkcell KOBİ Çözüm Merkezi, Takışoğulları Bilgi ve İletişim Hizmetleri bünyesinde görev alacak Müşteri Yöneticileri arıyoruz.
-
Müşteri Potansiyelinin Belirlenmesi: Planlı saha ziyaretleri yaparak müşteri potansiyelini ve ihtiyaçlarını tespit etmek,
-
Satış Gerçekleştirme: Müşterilere uygun kurumsal ürün ve çözümleri sunmak ve satışını gerçekleştirmek
-
Müşteri Bağlılığını Sağlama: Portföyündeki müşterilerin bağlılığını artırmaya yönelik faaliyetlerde bulunmak,
-
Satış Süreçlerinin Takibi: Satış ve satış sonrası süreçleri izleyerek hedeflere ulaşılmasını sağlamak,
-
Müşteri Envanteri ve Veri Yönetimi: Müşteri bilgilerini güncel tutarak portföydeki envanteri yönetmek ve müşteri verilerine hâkim olmak,
-
Hedef Takibi ve Performans Raporlaması: Günlük, haftalık ve aylık hedef takibi yaparak performans raporlaması yapmak,
-
Saha Çalışmaları: Yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşteri ilişkilerini yönetmek için aktif saha ziyaretleri gerçekleştirmek,
-
Müşteri Taleplerinin Takibi: Müşteri talepleri, şikâyetleri ve evrak süreçlerini takip ederek düzenli raporlama yapmak.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
-
Saha satış ve müşteri bağlılığı konusunda deneyimli,
-
Bankacılık, bilişim, finans, gıda ve sigorta gibi sektörlerde satış tecrübesine sahip,
-
Tercihen kurumsal müşteri portföyü yönetmiş,
-
Teknolojiye ilgi duyan ve sektörel gelişmeleri yakından takip eden,
-
İletişim ve ikna becerileri güçlü, planlama ve koordinasyon yetenekleri gelişmiş,
-
Müşteri verilerini yönetebilecek, analitik ve sonuç odaklı,
-
Ön lisans veya lisans mezunu,
-
Aktif araç kullanabilen,
-
Erkek adaylar için tercihen askerlik görevini tamamlamış,
-
MS Office programlarına hâkim.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Müşteri İlişkileri Yöneticisi (CRM)
|
3 Yıl
 
5
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|