İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Demir-Çelik sektörünün öncü kuruluşları arasında yer alan YAMETAŞ, 1966 yılında başlamış olduğu faaliyetine, yarım asrı aşan tecrübesinin verdiği özgüven ve sorumluluk bilinci ile devam etmektedir.
Firmamızın İstanbul / Tuzla’da bulunan Genel Müdürlüğünde, Çelik Satış Direktörlüğü bünyesinde görevlendirmek üzere, aşağıdaki niteliklere sahip “Satış Destek Uzmanı” arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
- Tercihen satış bölümünde en az 2 yıl tecrübeli,
- Microsoft Office programlarını iyi seviyede kullanabilen,
- ERP programları konusunda bilgi sahibi, tercihen Mikro programını kullanabilen,
- Satış, satış destek ve müşteri ilişkileri alanlarında tecrübe kazanmak isteyen,
- Ekip çalışmasına yatkın, diksiyonu düzgün, insan ilişkileri kuvvetli,
- Yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
- İletişim, koordinasyon ve organizasyon becerileri yüksek, sorumluluk üstlenebilecek,
- İstanbul - Anadolu yakası Kartal - Pendik - Tuzla ilçelerinde ikamet eden veya edebilecek.
İş Tanımı
- Müşteri bilgilerini sürekli güncel tutmak,
- Müşteriler ve Satış/Pazarlama departmanımız arasındaki iletişimi sağlamak,
- Satış/Pazarlama ekibine destek sağlamak,
- Teklif hazırlamak ve takibini yapmak,
- Siparişlerin sisteme girişini ve takiplerini yapmak,
- Siparişlerin sevkiyat planlama ve organizasyonunu yapmak ve müşterileri bilgilendirmek,
- Haftalık ve aylık sipariş raporlamalarını gerçekleştirmek,
- Müşteri memnuniyetinin sağlanması amacıyla şikayetleri raporlamak, ilgili birime iletmek ve süreçlerin takibini yapmak,
- Bütçe ve satış raporlarını hazırlamak.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Demir-Çelik sektörünün öncü kuruluşları arasında yer alan YAMETAŞ, 1966 yılında başlamış olduğu faaliyetine, yarım asrı aşan tecrübesinin verdiği özgüven ve sorumluluk bilinci ile devam etmektedir.
Firmamızın İstanbul / Tuzla’da bulunan Genel Müdürlüğünde, Çelik Satış Direktörlüğü bünyesinde görevlendirmek üzere, aşağıdaki niteliklere sahip “Satış Destek Uzmanı” arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
- Tercihen satış bölümünde en az 2 yıl tecrübeli,
- Microsoft Office programlarını iyi seviyede kullanabilen,
- ERP programları konusunda bilgi sahibi, tercihen Mikro programını kullanabilen,
- Satış, satış destek ve müşteri ilişkileri alanlarında tecrübe kazanmak isteyen,
- Ekip çalışmasına yatkın, diksiyonu düzgün, insan ilişkileri kuvvetli,
- Yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
- İletişim, koordinasyon ve organizasyon becerileri yüksek, sorumluluk üstlenebilecek,
- İstanbul - Anadolu yakası Kartal - Pendik - Tuzla ilçelerinde ikamet eden veya edebilecek.
İş Tanımı
- Müşteri bilgilerini sürekli güncel tutmak,
- Müşteriler ve Satış/Pazarlama departmanımız arasındaki iletişimi sağlamak,
- Satış/Pazarlama ekibine destek sağlamak,
- Teklif hazırlamak ve takibini yapmak,
- Siparişlerin sisteme girişini ve takiplerini yapmak,
- Siparişlerin sevkiyat planlama ve organizasyonunu yapmak ve müşterileri bilgilendirmek,
- Haftalık ve aylık sipariş raporlamalarını gerçekleştirmek,
- Müşteri memnuniyetinin sağlanması amacıyla şikayetleri raporlamak, ilgili birime iletmek ve süreçlerin takibini yapmak,
- Bütçe ve satış raporlarını hazırlamak.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Satış Destek Personeli
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|