İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Görev Tanımı:
-
Gelen çağrıları karşılamak, yatırım fırsatları hakkında bilgilendirme yapmak.
-
Potansiyel müşterilerin taleplerini analiz ederek doğru birimlere yönlendirmek.
-
WhatsApp, telefon ve e-posta kanalları üzerinden etkili iletişim kurmak.
-
CRM sistemi üzerinden müşteri kayıtlarını güncel tutmak.
-
Müşteri memnuniyetini artıracak çözüm ve geri bildirim süreçlerini yürütmek.
NOT: BAŞVURULAR SADECE info@toprakrehberi.com ADRESİNE E-POSTA GÖNDERİLEREK YAPILACAKTIR.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
-
İletişim becerileri yüksek, diksiyonu düzgün, güler yüzlü.
-
Çağrı merkezi veya müşteri ilişkileri alanında deneyimli (tercihen).
-
Dinlemeyi bilen, sabırlı ve çözüm odaklı bir yaklaşım sergileyen.
-
Ekip çalışmasına yatkın, zaman yönetimi güçlü.
-
Türkçeyi doğru ve etkili kullanabilen, profesyonel temsil yeteneğine sahip.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|