Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Görev Tanımı:

 

  • Gelen çağrıları karşılamak, yatırım fırsatları hakkında bilgilendirme yapmak.

  • Potansiyel müşterilerin taleplerini analiz ederek doğru birimlere yönlendirmek.

  • WhatsApp, telefon ve e-posta kanalları üzerinden etkili iletişim kurmak.

  • CRM sistemi üzerinden müşteri kayıtlarını güncel tutmak.

  • Müşteri memnuniyetini artıracak çözüm ve geri bildirim süreçlerini yürütmek.

 

NOT: BAŞVURULAR SADECE  info@toprakrehberi.com ADRESİNE E-POSTA GÖNDERİLEREK YAPILACAKTIR.
 

 
Nitelik ve Beceriler
 
  • İletişim becerileri yüksek, diksiyonu düzgün, güler yüzlü.

  • Çağrı merkezi veya müşteri ilişkileri alanında deneyimli (tercihen).

  • Dinlemeyi bilen, sabırlı ve çözüm odaklı bir yaklaşım sergileyen.

  • Ekip çalışmasına yatkın, zaman yönetimi güçlü.

  • Türkçeyi doğru ve etkili kullanabilen, profesyonel temsil yeteneğine sahip.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025