İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
İş Tanımı
Sevkiyat Görevlisi; müşteri siparişlerinin doğru, eksiksiz ve zamanında sevk edilmesi için gerekli operasyonel süreçleri yürütür. Ürünlerin hazırlanması, paketlenmesi, yükleme süreçlerinin takibi ve sevkiyat evraklarının düzenlenmesinden sorumlu olarak depo ve nakliye ekipleri ile koordineli çalışır.
Görev Tanımı
- Günlük sevkiyat planına göre ürünlerin hazırlanmasını sağlamak
- Ürünlerin paketleme, etiketleme ve miktar kontrollerini yapmak
- Araç yükleme süreçlerini yönlendirmek ve fiziksel kontrolleri sağlamak
- İrsaliye ve sevkiyat evraklarını düzenlemek
- ERP veya depo yönetim sistemlerinde sevkiyat kayıtlarını oluşturmak
- Nakliye firmaları ile iletişim kurarak sevkiyat süreçlerini takip etmek
- Depo düzeni, stok hareketleri ve sevkiyat alanı organizasyonuna destek olmak
- Sevkiyat sırasında oluşabilecek aksaklıkları ilgili birimlere bildirmek
İş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun çalışmak
Aranan Nitelikler
- En az lise, tercihen lojistik veya ilgili alanlarda ön lisans mezunu
- Sevkiyat, depo veya lojistik süreçlerinde deneyim (tercihen)
- Temel bilgisayar bilgisi ve ERP/WMS kullanım tecrübesi (tercih sebebi)
- Sahada aktif çalışmaya uygun, fiziksel olarak dayanıklı
- Dikkatli, disiplinli ve iş takibi güçlü
- İletişim becerileri kuvvetli, takım çalışmasına uyumlu
- B sınıfı ehliyet (tercihen)
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
( GÜRSU-YILDIRIM-OSMANGAZİ-NİLÜFER İLÇELERİNE) GENİŞ SERVİS AĞI VARDIR. **ÇALIŞMA ŞEKLİ GÜNDÜZ TEK VARDİYADIR. **İşe ait diğer hususlar görüşmede belirtilecektir.
İŞ VE MESLEK DANIŞMANINIZDAN İŞE GÖNDERME FORMU ALDIKTAN SONRA, FİRMAYLA İŞ GÖRÜŞMESİNE GİTMENİZ GEREKMEKTEDİR. / ŞİFRENİZ İLE E-ŞUBE SİSTEMİMİZDEN GİRİŞ YAPARAK, BU TALEBİN BAŞVUR BUTONUNA TIKLADIKTAN SONRA, İRTİBAT NUMARASINDAN RANDEVU ALARAK İŞ GÖRÜŞMESİNE GİTMENİZ GEREKMEKTEDİR.
|
| |
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|