İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
İşyerimize gelen aramaları cevaplandıracak,sosyal medya hesaplarından gelen mesajları ve yorumları takip ederek yanıtlayacak,hasta iletişimini sağlayıp şehir dışından gelen hastaların karşılanması ve hastalara eşlik edilmesi konularında destek sağlayacak ve vardiyalı çalışabilecek personel talebimiz bulunmaktadır. Servis bulunmayıp kişilere yol ücreti verilecektir.
İş ilanları için görüşme formu alarak ya da başvur butonuna tıklayıp firma ile iletişime geçip görüşmeye gidebilirsiniz
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
En az Önlisans mezunu, Tercihen Sağlık Yönetimi bölümlerinden mezun olan.
Tercihen İngilizce konuşabilen.
İletişim becerileri güçlü olan.
Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş olan.
Ekip çalışmasına uyumlu olan.
Sosyal medyaya ilgisi olan.
Tam zamanlı ofis ortamında çalışabilecek.
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek.
Vardiyalı çalışabilecek.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|