Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
  • Firmanın ilk temsilcisi olarak, şirketimize gelen misafir ve iş ortaklarını en iyi şekilde karşılamak ve ağırlamak.

  • Santral telefon trafiğini yönetmek, çağrıları ilgili birimlere aktarmak ve gerekli notları almak.

  • Gelen-giden evrak ve kargo takibini yapmak.

  • Resepsiyon bölgesinin ve toplantı odalarının genel düzen, temizlik ve ihtiyaç takibini sağlamak.

  • Yöneticilere ve ofis yönetimi süreçlerine idari konularda destek olmak.

  • Ekip arkadaşlarımızla uyum içerisinde çalışmak.

 
Nitelik ve Beceriler
 

Aradığımız Nitelikler:

  • En az lise mezunu (Ön lisans veya lisans mezunları tercih sebebidir).

  • Resepsiyon, danışma, çağrı merkezi veya müşteri hizmetleri gibi rolere en az 1-2 yıl deneyim.

  • Diksiyonu düzgün, güçlü iletişim becerileri ve güler yüzlü duruşu olan.

  • Ofis programlarına (MS Office) hakim.

  • Telefona ve ziyaretçilere karşı etkili, nazik ve profesyonel bir yaklaşım sergileyebilen.

  • Planlama ve organizasyon becerisi yüksek, çoklu görev yönetiminde başarılı.

  • Dış görünüşüne özen gösteren.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Danışma Memuru  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025