İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
-
Firmanın ilk temsilcisi olarak, şirketimize gelen misafir ve iş ortaklarını en iyi şekilde karşılamak ve ağırlamak.
-
Santral telefon trafiğini yönetmek, çağrıları ilgili birimlere aktarmak ve gerekli notları almak.
-
Gelen-giden evrak ve kargo takibini yapmak.
-
Resepsiyon bölgesinin ve toplantı odalarının genel düzen, temizlik ve ihtiyaç takibini sağlamak.
-
Yöneticilere ve ofis yönetimi süreçlerine idari konularda destek olmak.
-
Ekip arkadaşlarımızla uyum içerisinde çalışmak.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Aradığımız Nitelikler:
-
En az lise mezunu (Ön lisans veya lisans mezunları tercih sebebidir).
-
Resepsiyon, danışma, çağrı merkezi veya müşteri hizmetleri gibi rolere en az 1-2 yıl deneyim.
-
Diksiyonu düzgün, güçlü iletişim becerileri ve güler yüzlü duruşu olan.
-
Ofis programlarına (MS Office) hakim.
-
Telefona ve ziyaretçilere karşı etkili, nazik ve profesyonel bir yaklaşım sergileyebilen.
-
Planlama ve organizasyon becerisi yüksek, çoklu görev yönetiminde başarılı.
-
Dış görünüşüne özen gösteren.
|
| |
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|