Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
  • Fabrikalarımızın ve ofislerimizin Teknik ve İdari Satın Alma ihtiyacı duyulan ekipman ve malzemeleri tespit etmek, talep yönetimi ve satın alma süreçlerinin operasyonunu gerçekleştirmek ve yönetmek.
  • Ekipman ve malzemelerin teknik özelliklerini ilgili iş birimleri ile belirlemek.
  • Alternatif ürün ve tedarikçi araştırmaları yapmak.
  • Satın alma süreçlerinde yer alan ihale, teklif, sipariş ve sözleşme dokümanlarını hazırlamak.
  • Satın alma siparişlerini hazırlamak ve yönetmek.
  • Doğru ürünü, doğru zamanda, doğru yerden en ekonomik şekilde temin etmek.
  • Onaylanan teklifteki ihtiyaçlar için firmaya sipariş vermek ve sipariş takibi yapmak.
  • Siparişten gelen malzemeleri ilgili kısımlara bildirip, kontrolünü sağlamak, teslim alınan ürünler uygun değilse siparişi iade etmek.
  • Teknik malzeme ve tedarikçileri değerlendirmek.
  • Satın alma süreçleri ile ilgili yönetimsel raporlamalar hazırlamak.
  • Ürün ve tedarikçilerin sürekli iyileştirilmesi için çalışmalar yapmak.
  • Satın alınan ürünlerin giriş kontrolleri ve fatura kontrollerinin yapılarak ödeme planlamasını takip etmek.
 
Nitelik ve Beceriler
 
  • Tercihen üniversitelerin Mühendislik, İşletme veya İktisat bölümlerinden mezun,
  • Tercihen Satın Alma konusunda minimum 2 yıl tecrübeli,
  • Ms Office ve ERP programlarına hakim,
  • İletişim becerileri gelişmiş, problem çözme, planlama ve organizasyon becerisi yüksek,
  • Analitik düşünce yapısına sahip,
  • Takım çalışmasına yatkın, sonuç odaklı çalışabilen,
  • Kırıkkale’ de ikamet eden ya da edebilecek olan.
  • Stok kontrol ve depo takibi konusunda yeterliliği olan ve depo yönetimini sağlayabilecek
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Satın Alma Uzmanı 2   10
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Önlisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025