İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
- Şirketin dijital pazarlama stratejilerini belirlemek ve uygulamak
- E-ticaret platformlarının yönetimini ve geliştirilmesini sağlamak
- Dijital pazarlama kampanyalarını planlamak ve yürütmek
- Web sitesi trafiğini artırmak için SEO ve SEM stratejileri geliştirmek
- Sosyal medya ve diğer dijital kanalları kullanarak marka bilinirliğini artırmak
- Müşteri verilerini analiz ederek pazarlama stratejilerini optimize etmek
- E-ticaret trendlerini takip ederek şirketin rekabet gücünü artırmak
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Canva, Photoshop, Illustrator ve Figma gibi tasarım programlarına hakim
Dijital reklamcılık ve E-Ticaret konusunda 3 yıl deneyim
Goodle analytics,Google Ads, SEO(Ahrefs,SEMrush), SEM, CRM ve diğer pazarlama araçlarını kullanabilen
İyi derecede metin yazarlığı ve içerik oluşturma becerisine sahip,
Kriz yönetimi ve problem çözme kabiliyetine sahip
- Analitik düşünme ve problem çözme becerilerine sahip
- İletişim becerileri güçlü ve ekip çalışmasına yatkın
- Yenilikçi ve yaratıcı düşünebilen
- Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
E-Ticaret ve Pazarlama Elemanı
|
3
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Doktora
|
|
|
|
|