İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Çağrı merkezinde gece vardiyasında çalışacak erkek eleman, müşteri hizmetleri departmanında çalışarak bağışçı memnuniyetini sağlamak ve dernek hedeflerine katkıda bulunmakla sorumludur. Bu pozisyon, dernek taleplerini karşılamak, sorunları çözmek ve derneğin faaliyetleri hakkında bilgi vermek için telefon, e-posta ve Sosyal Medya veya diğer iletişim kanalları aracılığıyla müşterilerle iletişimde bulunur.
GENEL NİTELİKLER
1- Gece1:00, Sabah 9:00 saatleri arası çalışacak
2- İletişim becerileri güçlü
3- Müşteri odaklı düşünebilen
4- Ekip çalışmasına yatkın
5- Disiplinli
6- ASGARİ ÜCRET + YOL + YEMEK
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
| Analitik Düşünebilme, Bilgisayar Kullanımı, Fiziki Ve Bedensel Yeterlilik, İkna Kabiliyeti ve Pazarlama Becerisi, İletişim Ve İfade Yeteneği, İş Tecrübesi, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Takım Çalışması, Yeterli Mesleki/Teknik Bilgi ve Tecrübe
Bİlgisayar programlarından Word, Excel ,Canva ve veri girişi
|
| |
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Elemanı
|
1
 
3
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
İlkokul
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|