İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Yüksek basınç hidrolik ve tork ekipmanları satış ve teknik servis hizmeti veren firmamızın;
Büro yönetimi-satış destek süreçlerinde görev alacak, düzenli ve dikkatli çalışma alışkanlığına sahip "Büro Yönetim Personeli" arıyoruz.
Görev ve sorumluluklar:
- Ofis telefon trafiğini yönetmek
- Mikro yazılım programına Müşterilerin cari kaydının yapılması,
- İrsaliye, fatura kesim işlerinin yapılması,
- Satışı yapılan ürünlerin, kargo takip bilgisinin müşteri ile paylaşımı, takibi
- Nakliye firmalarından fiyat alıp ürün sevkini organize etmek
- Kiralık-demo giden ürünlerin takibini yapmak
- Kesilen irsaliyelerin dosyalanması,
- Gider fişlerinin taranması, muhasebeye destek
- Satışa destek (açık olan tekliflerin takibi)
- Stok kontrolü ( zaman zaman-eksiye düşenleri kontrol-depo ile koordineli)
- Misafir karşılama, yönlendirme
- Şirket içi büro işlerinin yürütülmesi ve düzenin sağlanması
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Aranan Nitelikler
- Önlisans-Lisans mezunu
- Tercihen orta-iyi düzey ingilizce bilmesi
- İrsaliye ve fatura kesebilen veya öğrenmeye istekli,
- MS Office programlarını (özellikle Excel) ve mikro yazılım programını kullanabilen
- Öğrenme ve gelişmeye açık
- Dikkatli, düzenli ve sorumluluk sahibi
- Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü, takım çalışmasına yatkın
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Büro Yönetimi Elemanı
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|