Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Sekreter Görev ve Sorumlulukları Nelerdir? Sekreterlerin görevleri arasında telefon görüşmelerini yönetme, randevuları ayarlama, dosya düzenleme, belgelerin hazırlanması, e-postaların yanıtlanması, toplantıların organize edilmesi ve ofis malzemelerinin sipariş edilmesi bulunur.

 
Nitelik ve Beceriler
 

Bu beceriler arasında iletişim, teknik, not alma, planlama, müşteri hizmetleri, uyum sağlama, ayrıntılara dikkat etme, zaman yönetimi, inisiyatif alma ve ayırt etme yeteneği yer alır.

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Büro Memuru (Genel) 3   1
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Doktora

Türkiye İş Kurumu © 2025