İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Sekreter Görev ve Sorumlulukları Nelerdir? Sekreterlerin görevleri arasında telefon görüşmelerini yönetme, randevuları ayarlama, dosya düzenleme, belgelerin hazırlanması, e-postaların yanıtlanması, toplantıların organize edilmesi ve ofis malzemelerinin sipariş edilmesi bulunur.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Bu beceriler arasında iletişim, teknik, not alma, planlama, müşteri hizmetleri, uyum sağlama, ayrıntılara dikkat etme, zaman yönetimi, inisiyatif alma ve ayırt etme yeteneği yer alır.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Büro Memuru (Genel)
|
3
 
1
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Doktora
|
|
|
|
|