İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Özgen Gayrimenkul firmasında çalışmak üzere, telefon görüşmesi yapabilecek, diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek, toplantı ve etkinliklerin organize edilmesine yardımcı olacak, dosyalama,tarama,fotokopi ve diğer ofis görevlerini yerine getirecek,Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı alınacaktır.
İlana sistem üzerinden başvuru yaptıktan sonra işyeri ile iletişime geçiniz.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Analitik Düşünebilme, Bilgisayar Kullanımı, Fiziki Ve Bedensel Yeterlilik, İkna Kabiliyeti ve Pazarlama Becerisi, İletişim Ve İfade Yeteneği, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Takım Çalışması
Bu pozisyon, organizasyonel becerilere, iletişim yeteneklerine ve çoklu görevleri etkili bir şekilde yönetme kabiliyetine sahip olmayı gerektirir.
En az lise diplomasına sahip olmak
Ofis yönetimi veya ilgili bir alanda deneyim
İyi derecede Türkçe dil becerisi
MS Office programlarına hakimiyet
İletişim becerileri ve takım çalışmasına yatkınlık
Dikkatli, düzenli ve zaman yönetimi becerilerine sahip olmak
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı
|
12
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|