İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
- Satın alma faaliyetlerini organize etmek ve süreçleri belirlemek,
- Satın almalarda, saptanmış satın alma politika ve prosedürleri doğrultusunda piyasa ve fiyat araştırmalarını yaparak teklifleri toplamak ve onaya sunmak,
- Tedarik sözleşmelerinin hazırlanması ve uygulanması,
- Ürün ve fiyat performanslarının, stok ve yerleşimlerinin takip edilerek raporlanması,
- Siparişi verilen malzemelerin zamanında, doğru miktarda teslimi konusunda takibini yapmak,
- Tedarikçi performans parametrelerinin izlenerek tedarikçilerin geliştirilmesi, alternatif tedarikçi yaratılması
- Tedarikçilerden gelen tekliflerin değerlendirilmesi, en uygun seçeneklerin tespit edilerek, alternatif tedarikçilerle görüşmelerin yapılması ve anlaşma koşullarının yürütülmesi.
Mahmutbey, Yenibosna ve Bağcılar güzergahlarında servis hizmetimiz bulunmaktadır.
Şirketimizde hafta sonu çalışması bulunmamaktadır.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Uluslarası otel zincirinde benzer pozisyonda en az 3 yıl tecrübeli,
- Materials Control (MC) stok takip ve yönetim programını kullanabilen,
- MS Office programlarına hakim, Tedarikçi yönetimi konusunda bilgi ve tecrübe sahibi,
- Müzakere ve pazarlık tekniklerine hakim, İş disiplini, takip yeteneği yüksek, pratik ve çözüm odaklı,
- Tüm iletişim yöntemlerini etkin kullanabilen.
|
| |
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Doktora
|
|
|
|
|