Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
  • Satın alma faaliyetlerini organize etmek ve süreçleri belirlemek,
  • Satın almalarda, saptanmış satın alma politika ve prosedürleri doğrultusunda piyasa ve fiyat araştırmalarını yaparak teklifleri toplamak ve onaya sunmak,
  • Tedarik sözleşmelerinin hazırlanması ve uygulanması,
  • Ürün ve fiyat performanslarının, stok ve yerleşimlerinin takip edilerek raporlanması,
  • Siparişi verilen malzemelerin zamanında, doğru miktarda teslimi konusunda takibini yapmak,
  • Tedarikçi performans parametrelerinin izlenerek tedarikçilerin geliştirilmesi, alternatif tedarikçi yaratılması
  • Tedarikçilerden gelen tekliflerin değerlendirilmesi, en uygun seçeneklerin tespit edilerek, alternatif tedarikçilerle görüşmelerin yapılması ve anlaşma koşullarının yürütülmesi.

 

   Mahmutbey, Yenibosna ve Bağcılar güzergahlarında servis hizmetimiz bulunmaktadır.
   Şirketimizde hafta sonu çalışması bulunmamaktadır.

 

 
Nitelik ve Beceriler
 
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Uluslarası otel zincirinde benzer pozisyonda en az 3 yıl tecrübeli,
  • Materials Control (MC) stok takip ve yönetim programını kullanabilen,
  • MS Office programlarına hakim, Tedarikçi yönetimi konusunda bilgi ve tecrübe sahibi,
  • Müzakere ve pazarlık tekniklerine hakim, İş disiplini, takip yeteneği yüksek, pratik ve çözüm odaklı,
  • Tüm iletişim yöntemlerini etkin kullanabilen.
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Satın Alma Şefi 2  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Doktora

Türkiye İş Kurumu © 2025