İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
• Ofise gelen müşterileri profesyonel bir şekilde karşılamak, yönlendirmek ve ilgilenmek,
• Firmamızın yürütmekte olduğu konut ve proje satışları hakkında temel bilgileri aktarmak, ilgilenen müşterilere tanıtım desteği sağlamak,
• Telefon aramalarını yanıtlamak, çağrıları ilgili birimlere yönlendirmek, müşteri taleplerini kayıt altına almak,
• Ofis içi düzeni sağlamak, evrak, dosya ve broşürlerin düzenli tutulmasını takip etmek,
• Günlük randevu ve ziyaretçi listelerini düzenlemek,
• Gelen müşteri ve telefon kayıtlarını sistemli şekilde raporlamak,
• Güler yüzü, diksiyonu ve enerjisiyle markamızı en iyi şekilde temsil etmek.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Aranan Nitelikler:
• 18 – 35 yaş aralığında,
• Diksiyonu düzgün, dış görünümüne özen gösteren,
• İletişim becerisi güçlü, insan ilişkilerinde başarılı,
• Bilgisayar kullanabilen,
• Tercihen satış veya ofis deneyimi olan,
• Tekirdağ’da ikamet eden ve ulaşım sorunu olmayan
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|