Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
  • Yetkili servis taleplerini telefon, e-posta veya uzaktan bağlantı ile karşılamak,

        .  Müşteri ve teknik servis hizmet süreçlerini koordine etmek

  • Ürün ve hizmetlerle ilgili teknik destek sağlamak,
  • Gerekli durumlarda teknik ekip ve çağrı merkezi ile koordineli çalışmak,
  • Teknik süreçlerle ilgili düzenli raporlar hazırlamak.
  • Teknik servis süreçlerini kontrol etmek.
 
Nitelik ve Beceriler
 

                •             Teknik bilgi ve problem çözme becerisi güçlü,

                •             Telefonda iletişimi kuvvetli, diksiyonu düzgün,

                •             CRM programlarını etkin kullanabilen,

                •             Bilgisayar ve ofis programlarına hakim,

                •             Takım çalışmasına yatkın,

                •             Tercihen ısıtma soğutma sistemlerinde deneyimli

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Satış Sonrası Hizmet Personeli 2   11
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025