İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin tercihen Mühendislik, İşletme, İktisat veya ilgili bölümlerinden mezun,
- İnşaat sektöründe satın alma alanında en az 10-15 yıl deneyimli,
- Malzeme tedariki, sözleşme yönetimi ve fiyat analizi konularında uzman,
- Piyasa, malzeme ve tedarikçi bilgisine hâkim, güçlü müzakere yeteneği olan,
- ERP sistemleri (tercihen Zirve) ve MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- Analitik düşünme, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
- İletişimi güçlü ve ekip yönetiminde deneyimli,
- Problem çözme becerisi gelişmiş,
- Seyahat engeli bulunmayan,
Görev ve Sorumluluklar:
- Şirketin tüm satın alma faaliyetlerinin (kullanılacak malzeme, ekipman, hizmet vb.) planlanması, yürütülmesi ve raporlanması,
- Bütçeye uygun, zamanında ve kaliteli tedarik sağlanması,
- İnşaat projelerinin ihtiyaç analizlerinin yapılması ve uygun tedarikçilerin belirlenmesi,
- Tedarikçi araştırması, fiyat teklifi toplama, maliyet analizi ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi,
- Satın alma politikaları ve prosedürlerinin oluşturulması ve uygulanması,
- Bütçe aşımlarını önlemek ve maliyetleri düşürmek için stratejiler geliştirilmesi,
- Tedarikçi performansının izlenmesi, değerlendirilmesi ve ilişkilerin yönetilmesi,
- Satın alma ekibinin yönetimi, görev dağılımı ve gelişiminin sağlanması,
- Gerektiğinde şantiye ziyaretleri ve saha kontrollerinin yapılması,
- Yönetim raporlarının hazırlanması ve stratejik satın alma kararlarına katkı sağlanması.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin tercihen Mühendislik, İşletme, İktisat veya ilgili bölümlerinden mezun,
- İnşaat sektöründe satın alma alanında en az 10-15 yıl deneyimli,
- Malzeme tedariki, sözleşme yönetimi ve fiyat analizi konularında uzman,
- Piyasa, malzeme ve tedarikçi bilgisine hâkim, güçlü müzakere yeteneği olan,
- ERP sistemleri (tercihen Zirve) ve MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- Analitik düşünme, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
- İletişimi güçlü ve ekip yönetiminde deneyimli,
- Problem çözme becerisi gelişmiş,
- Seyahat engeli bulunmayan,
Görev ve Sorumluluklar:
- Şirketin tüm satın alma faaliyetlerinin (kullanılacak malzeme, ekipman, hizmet vb.) planlanması, yürütülmesi ve raporlanması,
- Bütçeye uygun, zamanında ve kaliteli tedarik sağlanması,
- İnşaat projelerinin ihtiyaç analizlerinin yapılması ve uygun tedarikçilerin belirlenmesi,
- Tedarikçi araştırması, fiyat teklifi toplama, maliyet analizi ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi,
- Satın alma politikaları ve prosedürlerinin oluşturulması ve uygulanması,
- Bütçe aşımlarını önlemek ve maliyetleri düşürmek için stratejiler geliştirilmesi,
- Tedarikçi performansının izlenmesi, değerlendirilmesi ve ilişkilerin yönetilmesi,
- Satın alma ekibinin yönetimi, görev dağılımı ve gelişiminin sağlanması,
- Gerektiğinde şantiye ziyaretleri ve saha kontrollerinin yapılması,
- Yönetim raporlarının hazırlanması ve stratejik satın alma kararlarına katkı sağlanması.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Satın Alma Görevlisi
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|