Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Aranan Nitelikler:

  • Üniversitelerin tercihen Mühendislik, İşletme, İktisat veya ilgili bölümlerinden mezun,
  • İnşaat sektöründe satın alma alanında en az 10-15 yıl deneyimli,
  • Malzeme tedariki, sözleşme yönetimi ve fiyat analizi konularında uzman,
  • Piyasa, malzeme ve tedarikçi bilgisine hâkim, güçlü müzakere yeteneği olan,
  • ERP sistemleri (tercihen Zirve) ve MS Office programlarını etkin kullanabilen,
  • Analitik düşünme, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
  • İletişimi güçlü ve ekip yönetiminde deneyimli,
  • Problem çözme becerisi gelişmiş,
  • Seyahat engeli bulunmayan,

Görev ve Sorumluluklar:

  • Şirketin tüm satın alma faaliyetlerinin (kullanılacak malzeme, ekipman, hizmet vb.) planlanması, yürütülmesi ve raporlanması, 
  • Bütçeye uygun, zamanında ve kaliteli tedarik sağlanması,
  • İnşaat projelerinin ihtiyaç analizlerinin yapılması ve uygun tedarikçilerin belirlenmesi,
  • Tedarikçi araştırması, fiyat teklifi toplama, maliyet analizi ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi,
  • Satın alma politikaları ve prosedürlerinin oluşturulması ve uygulanması,
  • Bütçe aşımlarını önlemek ve maliyetleri düşürmek için stratejiler geliştirilmesi,
  • Tedarikçi performansının izlenmesi, değerlendirilmesi ve ilişkilerin yönetilmesi,
  • Satın alma ekibinin yönetimi, görev dağılımı ve gelişiminin sağlanması,
  • Gerektiğinde şantiye ziyaretleri ve saha kontrollerinin yapılması,
  • Yönetim raporlarının hazırlanması ve stratejik satın alma kararlarına katkı sağlanması.






     
  •  
  •  
  •  
  •  
 
Nitelik ve Beceriler
 

Aranan Nitelikler:

  • Üniversitelerin tercihen Mühendislik, İşletme, İktisat veya ilgili bölümlerinden mezun,
  • İnşaat sektöründe satın alma alanında en az 10-15 yıl deneyimli,
  • Malzeme tedariki, sözleşme yönetimi ve fiyat analizi konularında uzman,
  • Piyasa, malzeme ve tedarikçi bilgisine hâkim, güçlü müzakere yeteneği olan,
  • ERP sistemleri (tercihen Zirve) ve MS Office programlarını etkin kullanabilen,
  • Analitik düşünme, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
  • İletişimi güçlü ve ekip yönetiminde deneyimli,
  • Problem çözme becerisi gelişmiş,
  • Seyahat engeli bulunmayan,

Görev ve Sorumluluklar:

  • Şirketin tüm satın alma faaliyetlerinin (kullanılacak malzeme, ekipman, hizmet vb.) planlanması, yürütülmesi ve raporlanması, 
  • Bütçeye uygun, zamanında ve kaliteli tedarik sağlanması,
  • İnşaat projelerinin ihtiyaç analizlerinin yapılması ve uygun tedarikçilerin belirlenmesi,
  • Tedarikçi araştırması, fiyat teklifi toplama, maliyet analizi ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi,
  • Satın alma politikaları ve prosedürlerinin oluşturulması ve uygulanması,
  • Bütçe aşımlarını önlemek ve maliyetleri düşürmek için stratejiler geliştirilmesi,
  • Tedarikçi performansının izlenmesi, değerlendirilmesi ve ilişkilerin yönetilmesi,
  • Satın alma ekibinin yönetimi, görev dağılımı ve gelişiminin sağlanması,
  • Gerektiğinde şantiye ziyaretleri ve saha kontrollerinin yapılması,
  • Yönetim raporlarının hazırlanması ve stratejik satın alma kararlarına katkı sağlanması.






     
  •  
  •  
  •  
  •  
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Satın Alma Görevlisi  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Lisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025