Firmamızın IP santral ve çağrı merkezi altyapı projelerinde görev alacak, teknik destek ve kullanıcı eğitimleri verebilecek Eğitim & Destek Personeli arıyoruz.
Bu pozisyonda görev alacak kişi;
Müşteri sistemlerinde kurulum, konfigürasyon ve bakım işlemlerini yapmak
Kullanıcılara eğitim vermek
Asterisk ve IP santral sistemlerinde teknik sorunları tespit etmek ve çözmek
Ubuntu Server ve firewall yapılandırmalarında bilgi sahibi
SQL veritabanı sorgulamaları yapabilen
Gerektiğinde yerinde veya uzaktan destek sağlamak
---
Aranan Nitelikler
Asterisk veya benzeri VoIP/IP Santral sistemlerinde tecrübe
Ubuntu Server ve Linux tabanlı sistemlerde deneyim
SQL veritabanı kullanımı ve temel sorgulama bilgisi
Temel ağ (network) bilgisi (TCP/IP, VLAN, SIP protokolleri vb.)
Müşteri odaklı, iletişim becerileri yüksek
Eğitim verebilecek seviyede teknik bilgiye sahip
Tercihen çağrı merkezi projelerinde deneyim