İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
İş Tanımı:
Kurumumuzda görev alacak, çocukların gelişim süreçlerini destekleyecek, sevgi dolu ve sorumluluk sahibi Kreş Öğretmeni arayışımız bulunmaktadır.
Adayın çocuklarla sağlıklı iletişim kurabilmesi, eğitici ve oyun temelli etkinlikler planlayabilmesi beklenmektedir.
Aranan Nitelikler:
-
Çocuk Gelişimi, Okul Öncesi Öğretmenliği veya ilgili bölümlerden mezun,
-
Alanında deneyimli veya öğrenmeye açık,
-
Çocukları seven, sabırlı ve güler yüzlü,
-
Takım çalışmasına yatkın, iletişim becerileri güçlü,
-
Sigara kullanmayan,
-
Sorumluluk sahibi, düzenli ve hijyen kurallarına dikkat eden.
Görev Tanımı:
-
Günlük eğitim planlarını uygulamak,
-
Çocukların gelişim süreçlerini takip etmek ve raporlamak,
-
Etkinlik, oyun ve atölye çalışmaları hazırlamak,
-
Çocukların güvenliğini ve mutluluğunu sağlamak,
-
Ailelerle düzenli iletişim kurmak.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
İş Tanımı:
Kurumumuzda görev alacak, çocukların gelişim süreçlerini destekleyecek, sevgi dolu ve sorumluluk sahibi Kreş Öğretmeni arayışımız bulunmaktadır.
Adayın çocuklarla sağlıklı iletişim kurabilmesi, eğitici ve oyun temelli etkinlikler planlayabilmesi beklenmektedir.
Aranan Nitelikler:
-
Çocuk Gelişimi, Okul Öncesi Öğretmenliği veya ilgili bölümlerden mezun,
-
Alanında deneyimli veya öğrenmeye açık,
-
Çocukları seven, sabırlı ve güler yüzlü,
-
Takım çalışmasına yatkın, iletişim becerileri güçlü,
-
Sigara kullanmayan,
-
Sorumluluk sahibi, düzenli ve hijyen kurallarına dikkat eden.
Görev Tanımı:
-
Günlük eğitim planlarını uygulamak,
-
Çocukların gelişim süreçlerini takip etmek ve raporlamak,
-
Etkinlik, oyun ve atölye çalışmaları hazırlamak,
-
Çocukların güvenliğini ve mutluluğunu sağlamak,
-
Ailelerle düzenli iletişim kurmak.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çocuk Gelişimi Öğretmeni
|
 
11
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
|
|
|
|
|
Açık ve Uzaktan Eğitim Fakütesi
|
Çocuk Gelişimi(Lisans)
|
Lisans
|
|
Açık ve Uzaktan Eğitim Fakütesi
|
Çocuk Gelişimi
|
Önlisans
|
|