Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Yazılım Destek ve Satış Uzmanı (Akınsoft)

Konum İzmir / Bayraklı (İzban Bayraklı İstasyonu Yakınında)

Şirketimiz, Akınsoft Ana Bayisi olarak İzmir Bayraklı’da faaliyet göstermekte olup, büyüyen ekibimize “Yazılım Destek ve Satış Uzmanı” arıyoruz.

Devlet Teşviklerinden Yararlanma Şartları (Aday İçin)

- Adayın son 6 aydır işsiz olması (Sigortasız olması)
-Mesleki/teknik eğitim mezunu (Meslek Yüksek Okulu-Üniversite) ilgili bölümlerden mezun olmak

Görev Tanımı

  • Akınsoft programları (Wolvox, E-Ticaret, ERP vb.) için müşterilere uzaktan ve yerinde destek sağlamak,
  • Mevcut ve potansiyel müşterilere ürünlerin tanıtımını yapmak, satış sürecini yönetmek,
  • Kurulum, eğitim ve teknik destek süreçlerinde aktif rol almak,
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak çözüm odaklı hizmet vermek.
  • Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun veya bilgisayar, yazılım, bilişim alanında deneyimli,
  • Akınsoft programları hakkında bilgi sahibi,
  • Tercihen satış ve müşteri ilişkileri konusunda deneyimli,
  • İletişim becerileri yüksek, takım çalışmasına yatkın,
  • Problem çözme ve hızlı öğrenme becerisine sahip,
  • Aktif araç kullanabilen, gerektiğinde sahada görev alabilecek,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

Başvuru Süreci

Başvurularınızı özgeçmişiniz ile birlikte merhaba@dijitalkobi.com.tr adresine iletiniz. Ayrıca aşağıdaki bağlantıda yer alan Kişilik Testini tamamlayarak sonucunu başvuru dosyanıza ekleyiniz: İŞKUR sistemi üzerinden de ilana müracaat edilmesi rica olunur.
https://www.reyhanfeda.com/renklerle-kisilik-analizi-testi/ 

 
Nitelik ve Beceriler
 

Analitik Düşünebilme, Bilgisayar Kullanımı, Fiziki Ve Bedensel Yeterlilik, İkna Kabiliyeti ve Pazarlama Becerisi, İletişim Ve İfade Yeteneği, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Takım Çalışması, Yeterli Mesleki/Teknik Bilgi ve Tecrübe

  • Akınsoft yazılımları (Wolvox, ERP, E-Ticaret vb.) konusunda bilgi sahibi olmak ya da hızlı bir şekilde öğrenmek
  • Yazılım kurulum, destek ve eğitim süreçlerinde deneyim sahibi olmak,
  • Satış ve müşteri ilişkileri yönetimi alanında tecrübeli veya gelişime açık olmak,
  • Güçlü iletişim ve ikna kabiliyetine sahip olmak,
  • Analitik düşünebilen, problem çözme ve hızlı karar alma becerisine sahip olmak,
  • Ekip çalışmasına uyum sağlayabilen, iş disiplinine sahip olmak,
  • Zaman yönetimi ve önceliklendirme konusunda başarılı olmak,
  • Teknolojiyi ve yenilikleri takip eden, öğrenmeye hevesli olmak,
  • Saha çalışmalarına uyum sağlayabilecek ve aktif araç kullanabilmek.
  • Olanaklar
  • Asgari ücret + yemek desteği + prim (3. aydan sonra)
  • Performansa bağlı maaş artışı
  • Sürekli eğitim ve gelişim desteği
  • Uzun vadeli kariyer fırsatı ve Akınsoft sertifikasyon desteği

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Yazılım Destek Uzmanı  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Önlisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025