İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
Yazılım Destek ve Satış Uzmanı (Akınsoft)
Konum İzmir / Bayraklı (İzban Bayraklı İstasyonu Yakınında)
Şirketimiz, Akınsoft Ana Bayisi olarak İzmir Bayraklı’da faaliyet göstermekte olup, büyüyen ekibimize “Yazılım Destek ve Satış Uzmanı” arıyoruz.
Devlet Teşviklerinden Yararlanma Şartları (Aday İçin)
- Adayın son 6 aydır işsiz olması (Sigortasız olması)
-Mesleki/teknik eğitim mezunu (Meslek Yüksek Okulu-Üniversite) ilgili bölümlerden mezun olmak
Görev Tanımı
- Akınsoft programları (Wolvox, E-Ticaret, ERP vb.) için müşterilere uzaktan ve yerinde destek sağlamak,
- Mevcut ve potansiyel müşterilere ürünlerin tanıtımını yapmak, satış sürecini yönetmek,
- Kurulum, eğitim ve teknik destek süreçlerinde aktif rol almak,
- Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak çözüm odaklı hizmet vermek.
-
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun veya bilgisayar, yazılım, bilişim alanında deneyimli,
- Akınsoft programları hakkında bilgi sahibi,
- Tercihen satış ve müşteri ilişkileri konusunda deneyimli,
- İletişim becerileri yüksek, takım çalışmasına yatkın,
- Problem çözme ve hızlı öğrenme becerisine sahip,
- Aktif araç kullanabilen, gerektiğinde sahada görev alabilecek,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.
Başvuru Süreci
Başvurularınızı özgeçmişiniz ile birlikte merhaba@dijitalkobi.com.tr adresine iletiniz. Ayrıca aşağıdaki bağlantıda yer alan Kişilik Testini tamamlayarak sonucunu başvuru dosyanıza ekleyiniz: İŞKUR sistemi üzerinden de ilana müracaat edilmesi rica olunur.
https://www.reyhanfeda.com/renklerle-kisilik-analizi-testi/
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Analitik Düşünebilme, Bilgisayar Kullanımı, Fiziki Ve Bedensel Yeterlilik, İkna Kabiliyeti ve Pazarlama Becerisi, İletişim Ve İfade Yeteneği, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Takım Çalışması, Yeterli Mesleki/Teknik Bilgi ve Tecrübe
- Akınsoft yazılımları (Wolvox, ERP, E-Ticaret vb.) konusunda bilgi sahibi olmak ya da hızlı bir şekilde öğrenmek
- Yazılım kurulum, destek ve eğitim süreçlerinde deneyim sahibi olmak,
- Satış ve müşteri ilişkileri yönetimi alanında tecrübeli veya gelişime açık olmak,
- Güçlü iletişim ve ikna kabiliyetine sahip olmak,
- Analitik düşünebilen, problem çözme ve hızlı karar alma becerisine sahip olmak,
- Ekip çalışmasına uyum sağlayabilen, iş disiplinine sahip olmak,
- Zaman yönetimi ve önceliklendirme konusunda başarılı olmak,
- Teknolojiyi ve yenilikleri takip eden, öğrenmeye hevesli olmak,
- Saha çalışmalarına uyum sağlayabilecek ve aktif araç kullanabilmek.
- Olanaklar
- Asgari ücret + yemek desteği + prim (3. aydan sonra)
- Performansa bağlı maaş artışı
- Sürekli eğitim ve gelişim desteği
- Uzun vadeli kariyer fırsatı ve Akınsoft sertifikasyon desteği
-
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Yazılım Destek Uzmanı
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|