İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Yapacağı İşler:
- Mevcut müşterilerimizin poliçelerinin yenilenmesi ve takibini yapmak,
- Yeni müşteriler için teklif hazırlanmasını ve takibini yapmak,
- Sigorta şirketleri ile gerekli görüşmelerin sağlamasını gerçekleştirmek,
- Diğer operasyonel süreçlerin yürütülmesi ve takibini gerçekleştirmek,
- Telefonla gelen müşterilere hizmet vermek,
- Çağrılara karşılık vermek,
Çalışma Saatleri ve Tatil Günü : Hafta içi ( 08:30 – 18:30 ) - Ctesi (08:30- 13:00)
Olanaklar:(Maaş, Servis, Yemek...): Maaş işverenle görüşülecektir. + Yemek parası verilecektir.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Aranan Özellikler:
- Üniversitelerin önlisans veya lisans bölümünden mezun,
- SEGEM Sertifikası bulunan,
- Sigortacılık konusunda deneyimli
- Satış tecrübesi bulunan
- Tercihen çağrı merkezi ve müşteri ilişkilerinde deneyimli,
- Diksiyonu düzgün, güler yüzlü, ifade ve ikna yeteneği güçlü, dış görünümüne özen gösteren,
- Sabırlı, sorumluluk sahibi, iş takibi yapabilen, iş disiplinine sahip,
- Office ve internet uygulamalarına hakim,
- Öğrenme açık , kavrama kabiliyeti yüksek
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Sigorta Acentesi Teknik Personeli
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|