Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Yapacağı İşler:  

  • Mevcut müşterilerimizin poliçelerinin yenilenmesi ve takibini yapmak, 
  • Yeni müşteriler için teklif hazırlanmasını ve takibini yapmak, 
  • Sigorta şirketleri ile gerekli görüşmelerin sağlamasını gerçekleştirmek, 
  • Diğer operasyonel süreçlerin yürütülmesi ve takibini gerçekleştirmek, 
  • Telefonla gelen müşterilere hizmet vermek, 
  • Çağrılara karşılık vermek, 

Çalışma Saatleri ve Tatil Günü : Hafta içi ( 08:30 – 18:30  )    -  Ctesi (08:30- 13:00) 

Olanaklar:(Maaş, Servis, Yemek...): Maaş işverenle görüşülecektir.  +  Yemek parası verilecektir.

 
Nitelik ve Beceriler
 

Aranan Özellikler: 

  • Üniversitelerin önlisans veya lisans bölümünden mezun, 
  • SEGEM Sertifikası bulunan, 
  • Sigortacılık konusunda deneyimli 
  • Satış tecrübesi bulunan 
  • Tercihen çağrı merkezi ve müşteri ilişkilerinde deneyimli, 
  • Diksiyonu düzgün, güler yüzlü, ifade ve ikna yeteneği güçlü, dış görünümüne özen gösteren, 
  • Sabırlı, sorumluluk sahibi, iş takibi yapabilen, iş disiplinine sahip, 
  • Office ve internet uygulamalarına hakim,  
  • Öğrenme açık , kavrama kabiliyeti yüksek 
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Sigorta Acentesi Teknik Personeli  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025