İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Bilgisayar Kullanımı
Diksiyonu düzgün ,
- Takım çalışmasına uyumlu,
- İletişim kurmayı, konuşmayı seven, insan ilişkileri kuvvetli,
- Tercihen Çağrı Merkezi backoffice ya da inbound tecrübesi olan,
- Müşteri ve çözüm odaklı, analitik düşünebilen, disiplinli
- Temel PC ,internet ve MS Office programları kullanım bilgisine sahip
- En az lise mezunu ,
- Vardiyalı çalışmaya uyum sağlayabilecek,
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
18.11.2025 SALI GÜNÜ SAAT 13:30 DA YALOVA İŞKUR BİNASINDA TOPLU GÖRÜŞME YAPILACAKTIR.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|