İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
Şirketimiz teknoloji kısmında başta Tuğ Bilişim olmak üzere; Pronet A.Ş, BDH A.Ş, Artı&Artı Teknoloji San.Tic.A.Ş, Netaş Telekomünikasyon A.Ş, D724 Bilişim Hizmetleri A.Ş, NLK Bilgi Teknoloji A.Ş, C-Prot A.Ş gibi firmalara hizmet veren, bayilik ve çözüm ortaklıkları ile ortak iş yürüten, Milli Savunma Bakanlığı 'ndan birçok bankanın ATM sine, PTT şubelerinden LC Waikiki mağazalarına, Kızılay'dan Tab Gıda'ya kadar Tokat, Sivas, Amasya il ve ilçelerinde hizmet veren bir şirkettir.
Bahsi geçen iş alanında şirketimizin çağrı merkezi kısmında hizmet verecek, tercihen tecrübeli, dinamik & güler yüzlü bayan takım arkadaşları arıyoruz.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
Aranan Nitelikler:
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri güçlü
Telefonda etkili, sabırlı ve çözüm odaklı
Ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek
Bilgisayar kullanımı ve ofis programlarına hâkim
Tercihen çağrı merkezi tecrübesi olan
Güler yüzlü ve temsil yeteneği yüksek
Görev Tanımı:
Müşteri çağrılarını profesyonelce karşılamak
Hizmet taleplerini sistem üzerinden kayıt altına almak
Teknik ekiplerle koordineli çalışarak müşteri memnuniyetini sağlamak
Gelen aramalarda doğru bilgilendirme yapmak
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
İlkokul
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|