• Satın alma taleplerini değerlendirmek, ihtiyaçları planlamak
• Şirket içerisindeki kurulum, montaj ve bakım için gelen satın alma taleplerinin karşılanması,
• Satın alma taleplerinin karşılanması adına; fiyat, kalite ve tedarikçi planlaması yapmak üzere gerekli araştırmanın yapılması, ilgili tedarikçiye siparişin verilmesi ve takibi
• Satın alma süreçlerini kontrol ederek tüm ürün ve hizmetlerin doğru, istenilen kalitede eksiksiz ve zamanında tedarik edilmesinin sağlaması
• Satın alınan mal ve hizmetlerin faturalarının alınması, kontrol edilmesi, onaylatılması
• Piyasa araştırması ve tedarikçiler ile görüşmeler yapmak, tasarruf projeleri geliştirmek, birim hedeflerini (tasarruf, alternatif kaynak, proje vb.) takip etmek ve gerçekleşmesini sağlamak
• Yönetimin talep ettiği haftalık, aylık bazlı satın alma raporlarını hazırlamak
• Tedarikçileri değerlendirme sürecinde daha iyi tanımak amacıyla ziyaretler düzenlemek, tedarikçinin lokasyonunda incelemeler yapmak.
ilana başvuru yapmak için aşağıdaki BAŞVUR butonuna tıklayınız. Daha sonra ilandaki numaradan işverenle iletişime geçiniz.