İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
Turkcell Mağazalarımızda, müşterilerimize, teknolojiyle birlikte en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz. Dinamik ve gelişime açık ekibimize katkıda bulunacak İletişim Danışmanı arıyoruz.
İLETİŞİM DANIŞMANI
GENEL NİTELİKLER
ZORUNLU :
- En az Lise mezunu olmak.
- İnsan ilişkilerinde başarılı ve çözüm odaklı olmak,
- İnsan ilişkileri güçlü, pozitif, iyi bir dinleyici olan,
- Güler yüzlü, yardımsever ve misafirperver bir hizmet anlayışına sahip,
- Çözüm Odaklı ve ikna becerileri gelişmiş,
- Teknolojiye ilgi duyan ve öğrenmeye açık,
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen,
- Hedeflerle çalışmaya yatkın ve zor durumlarla başa çıkabilecek,
- Takım Çalışmasına yatkın, bilgiyi tüm çalışma arkadaşları ile paylaşan,
- Süreç Takibi Yapabilecek,
- Teknolojiye meraklı ve öğrenmeye hevesli,
- Yeniliklere açık, öğrenme kabiliyeti olan.
-
Çalışan Ek Fayda Paketi
İşe Başlangıç Sertifika Programında başarılı olan adaylar Turkcell Mağazalarımızda ilgili göreve başlayabilir.
Sertifikasını alan çalışanlar aşağıdaki ek faydalara da hak kazanmış olurlar ;
- Özel sağlık sigortası (aile+doğum)
- Hayat Sigortası
- Çalışana özel ücretsiz Ses&Data Paketi
- İndirimli internet paketi
- Yakınlarına indirimli paketler
- Kariyer Gelişim fırsatları
- Turkcell Akademi tarafından verilen uzmanlık sertifika programlarına katılım
- Turkcell Akademi tarafından verilen gelişim eğitimleri
- Performans Primi
- Satış Primi
- Çalışana yönelik kurgular ile ek kazanım fırsatları
-
"Bu ilandaki firma %100 Turkcell iş ortağıdır."
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
MÜŞTERİYE DAHA İYİ HİZMET SAĞLAMAK İÇİN POZİSYONDAN BEKLENEN TEMEL GÖREV VE SORUMLULUKLAR
Müşteri İle İletişim ve Müşteri Hizmetleri
- Turkcell’in mağazalarında uyguladığı satış ve hizmet modelini tamamen benimseyerek mağaza içerisinde müşterilere eksiksiz bir müşteri deneyimi sunmak.
- Müşterileri güler yüzle karşılamak ve taleplerini anlamak.
- Ürün ve hizmetler hakkında detaylı bilgi vermek.
- Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çözüm önerileri geliştirmek.
- Müşterilerin tüm satış, hizmet ve teknik ihtiyaçlarına çözüm sunmak.
- Müşteriye hizmet verirken fark edilen geliştirme ihtiyaçlarına çözüm üretilmesine katkıda bulunmak, Satış süreçlerinin iyileştirilmesine dair görüş ve fikirlerin Mağaza Müdürüne raporlanması.
- Turkcell ürün, servis, paket, tarife, cihaz ayarları, kampanyalar ve gelişen teknolojiler konusunda detaylı bilgi sahibi olmak, öğrenmeye açık olmak.
- Müşteri memnuniyeti sağlamak ve bağlı müşteri yaratmak.
Satış ve Pazarlama
- Yeni ürün ve servislerin mağaza içerisinde kullanılmasını sağlamak.
- Mağazada müşterilerin karşılanması, ürün ve hizmetler ile ilgili bilgi verilmesi, istek ve ihtiyaçlarının anlaşılarak uygun ürün ve hizmetlerin önerilmesi ve kendisine atanan hedefler doğrultusunda satış işlemlerinin gerçekleştirilmesi
- Mağaza içi ve dışındaki teşhir ve raf düzenlerinin oluşturulması ve düzenlenmesine destek olunması
- Turkcell ekranlarından süreç ve kampanyalar ile ilgili değişikliklerin takip edilmesi ve müşterilere ilgili bilgilerin sağlanması
Kasa ve teknik İşlemler
- Satış işlemlerini eksiksiz tamamlayıp faturalandırmak.
- Teknik servis süreçlerini koordine etmek ve müşterilere destek sağlamak.
Performans Hedeflerinin Detayı
- Beklenen aylık satış hedeflerini gerçekleştirmek ve bu süreçte müşteri memnuniyetini artırmak.
- Mağaza yöneticileri tarafından verilen görevleri yerine getirmek.
- Müşteri memnuniyeti sağlamak ve bağlı müşteri yaratmak.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Satış Elemanı / Danışmanı
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|