İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
PERSONEL ÖĞRENCİ TAŞIMACILIĞI TUR GEZİ ORGANİZASYON ALANLARINDA FALİYET GÖSTEREN FİRMAMIZDA GÖREVLENDİRİLMEK ÜZERE SATIŞ PAZARLAMA SORUMLUSU ARANMAKTADIR.
çalışma saatleri hafta içi 08:30 18:00 cumartesi :09:00 13:00
pazargünü tatil.
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
- Hedef tüketicileri ya da kurumsal müşterileri belirlemek,
- Söz konusu hedef kitlenin tüketim, satın alma alışkanlıklarını somut satış verileri ve çeşitli araştırmalar yoluyla tespit etmek,
- Pazar araştırması ile piyasa koşullarını ve benzer markalar ile ortaya çıkan rekabet ortamını değerlendirip, ürünün güncellenmesi, marka değerinin yükseltilmesi için gerekli stratejileri planlamak,
- Ürünü doğru kitleye doğru biçimde tanıtmak,
- Müşterinin algısını etkileyerek satın alma davranışına ikna etmek,
- Ürünü tüketicinin ihtiyaç ve beklentileri ile uyumlu biçimde tanıtmak,
- Müşterilerin memnuniyet ve güvenini kazanmak için ürün kullanımı sonrasındaki geri dönüşleri değerlendirmek,
- Satış operasyonlarını yönetip satış sonrası süreci takip etmek ve potansiyel müşterileri belirlemek,
- Tüketicinin eğilimlerini veriler ve raporlar ile şirkete aktarmak,
- Ürünün tanıtımı için gerekli araçları kullanmak, reklam materyallerinin kitle iletişim araçları üzerinden yayımlanması sürecini yönetmek,
- Dijital satış ve pazarlama için arama motorlarında üst sıralarda görünürlük, markanın sosyal medya hesabının etkili ve doğru bir dille kullanımı gibi online reklamcılık stratejilerine hâkim olmak,
- Piyasadaki benzer ürünler ile nitelik ve satış kıyaslaması yaparak, ürünün geliştirilmesi için karar mekanizmasını devreye sokmak,
- Ürünün pazardaki dağıtımını organize etmek,
- Piyasa koşullarına ve ürünün niteliğine uygun bir fiyatlandırma politikası geliştirmek,
- Marka değerini, prestijini ve işletmenin kâr oranını yükseltmek,
|
|
Meslek Bilgileri |
Pazarlama Sorumlusu
|
1
 
5
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Yüksek Lisans
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|